Inojezični hrvatski: ovladavanje i poučavanje
Gledano načelno i u cjelini, inojezični se hrvatski poučava na svimobrazovnim razinama. No, stvarno se stanje znatno razlikuje od onoga na papiru.Razlike postoje s obzirom na to je li riječ o školovanju u domovini iliizvan nje te s obzirom na pristup poučavanju. U obrazovnom sustavu u Hrvatskoj inoj...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315668/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Položaj hrvatskoga i makedonskoga jezika u obrazovnom sustavu višejezičnih sredina: program skupa i knjiga sažetaka Zagreb : 2008 |
Glavni autori: | Jelaska, Zrinka (-), Cvikić, Lidija (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02207naa a2200229uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20131205151146.0 | ||
008 | 131111s2008 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)356680 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 573 |a Jelaska, Zrinka | |
245 | 1 | 0 | |a Inojezični hrvatski: ovladavanje i poučavanje / |c Jelaska, Zrinka ; Cvikić, Lidija. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Croatian as L2: learning and acquistion | |
300 | |a 10-10 |f str. | ||
500 | |a Rad je vezan uz bilateralni hrvatsko-makedonski projekt "Položaj hrvatskoga i makedonskoga jezika u obrazovnom sustavu višejezičnih sredina" | ||
520 | |a Gledano načelno i u cjelini, inojezični se hrvatski poučava na svimobrazovnim razinama. No, stvarno se stanje znatno razlikuje od onoga na papiru.Razlike postoje s obzirom na to je li riječ o školovanju u domovini iliizvan nje te s obzirom na pristup poučavanju. U obrazovnom sustavu u Hrvatskoj inojezični se govornici školuju na svim razinama, ali je pristup uglavnom jednakizvornojezičnome poučavanju. S druge strane, u inozemstvu je poučavanje hrvatskome ponajviše usmjereno na visokoškolsku razinu, a studentima se pristupa kao neizvornim govornicima.U ovome se radu raspravlja o potrebama različitih pristupa poučavanjuinojezičnoga hrvatskoga u Hrvatskoj i inozemstvu. Raspravlja se o načinimaovladavanja i utjecajima na poučavanje te se iznose rezultati dosadašnjihistraživanja ovladanosti inojezičnim hrvatskim. Također se raspravlja o nužnimbudućim istraživanjima. | ||
546 | |a HRV | ||
693 | |a hrvatski jezik, drugi i strani jezik, učenje, ovladavanje, poučavanje |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a Croatian language, second and foreign language, teaching, learning, acquisition |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Cvikić, Lidija |4 aut | |
773 | 0 | |a Znanstveno-stručni kolokvij Položaj hrvatskoga i makedonskoga jezika u obrazovnom sustavu višejezičnih sredina (12. 2. 2008. ; Zagreb, Hrvatska) |t Položaj hrvatskoga i makedonskoga jezika u obrazovnom sustavu višejezičnih sredina: program skupa i knjiga sažetaka |d Zagreb : 2008 |n Cvikić, Lidija |g str. 10-10 | |
942 | |c RZB |u 2 |v Recenzija |z Znanstveni - Predavanje - Sazetak |t 1.10 | ||
999 | |c 315668 |d 315666 |