Obiteljska pedagogija i suradnja s roditeljima u programima studija predškolskog odgoja
Uvođenjem Bolonjskog procesa, profesionalna edukacija odgojitelja obogaćena je integriranim pristupom ranom odgoju u kojem važno mjesto zauzima suradnja predškolske ustanove s roditeljima. Kompetencije potrebne za rad s roditeljima studenti stječu u kolegijima koji se odnose na odgoj u obitelji (Obi...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315820/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Pedagogija i društvo znanja Zagreb : Producent, 2008 |
Glavni autori: | Maleš, Dubravka (-), Romstein, Ksenija (Author), Balić, Tijana |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Online pristup: |
http://http://www.ufzg.hr/wp-content/uploads/2010/09/Pedagogy-and-the-Knowledge-Society-vol.-1.pdf |
LEADER | 02846naa a2200265uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20131205155421.0 | ||
008 | 131111s2008 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)373913 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 602 |a Maleš, Dubravka | |
245 | 1 | 0 | |a Obiteljska pedagogija i suradnja s roditeljima u programima studija predškolskog odgoja / |c Dubravka Maleš ; Ksenija Romstein ; Tijana Balić. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Family pedagogy and partnership with parents in preschool education programmes | |
300 | |a 221-228 |f str. | ||
520 | |a Uvođenjem Bolonjskog procesa, profesionalna edukacija odgojitelja obogaćena je integriranim pristupom ranom odgoju u kojem važno mjesto zauzima suradnja predškolske ustanove s roditeljima. Kompetencije potrebne za rad s roditeljima studenti stječu u kolegijima koji se odnose na odgoj u obitelji (Obiteljska pedagogija ; Obiteljski odgoj ili Roditeljstvo) i suradnju/partnerstvo obitelji i dječjeg vrtića. Iako se Bolonjskim procesom nastoji sinkronizirati profesionalnu edukaciju odgojitelja, izvršena analiza nastavnih planova i programa studija predškolskog odgoja na Učiteljskim fakultetima u Republici Hrvatskoj sa stajališta postojanja kolegija koji pripremaju za rad s roditeljima pokazuje da među institucijama postoji velika razlika. S druge pak strane, postojeći programi Obiteljske pedagogije i Obiteljskog odgoja i Suradnje/partnerstva s roditeljima međusobno se bitno razlikuju s obzirom na semestar u kojem se nastava održava, trajanju, ECTS bodovima, broju sati, oblicima realizacije nastave, praćenju i ocjenjivanju studenata, ciljevima i sadržajima kolegija, očekivanim kompetencijama te obveznoj i dodatnoj literaturi. Nakon provedene analize programa može se zaključiti da ne postoji jedinstveni pristup profesionalnoj edukaciji odgojitelja i poimanju ključnih kompetencija, a što je u koliziji sa smjernicama Bolonjskog procesa. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1772 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a obiteljska pedagogija, obiteljski odgoj, suradnja/partnerstvo obitelji i dječjeg vrtića, profesionalna edukacija odgojitelja |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a family pedagogy, family education, collaboration/partnership of family and kindergarten, professional education of pre-school teachers |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Romstein, Ksenija |4 aut | |
700 | 1 | |a Balić, Tijana |4 aut | |
773 | 0 | |a Pedagogija i društvo znanja (13-14.11.2008. ; Zadar, Hrvatska) |t Pedagogija i društvo znanja |d Zagreb : Producent, 2008 |n Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan |z 978-953-7210-12-0 |g str. 221-228 | |
856 | |u http://http://www.ufzg.hr/wp-content/uploads/2010/09/Pedagogy-and-the-Knowledge-Society-vol.-1.pdf | ||
942 | |c RZB |u 2 |v Recenzija |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad |t 1.08 | ||
999 | |c 315820 |d 315818 |