Obiteljska pedagogija i suradnja s roditeljima u programima studija predškolskog odgoja

Uvođenjem Bolonjskog procesa, profesionalna edukacija odgojitelja obogaćena je integriranim pristupom ranom odgoju u kojem važno mjesto zauzima suradnja predškolske ustanove s roditeljima. Kompetencije potrebne za rad s roditeljima studenti stječu u kolegijima koji se odnose na odgoj u obitelji (Obi...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315820/Details
Matična publikacija: Pedagogija i društvo znanja
Zagreb : Producent, 2008
Glavni autori: Maleš, Dubravka (-), Romstein, Ksenija (Author), Balić, Tijana
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: http://http://www.ufzg.hr/wp-content/uploads/2010/09/Pedagogy-and-the-Knowledge-Society-vol.-1.pdf
LEADER 02846naa a2200265uu 4500
005 20131205155421.0
008 131111s2008 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)373913 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 602  |a Maleš, Dubravka 
245 1 0 |a Obiteljska pedagogija i suradnja s roditeljima u programima studija predškolskog odgoja /  |c Dubravka Maleš ; Ksenija Romstein ; Tijana Balić. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Family pedagogy and partnership with parents in preschool education programmes 
300 |a 221-228  |f str. 
520 |a Uvođenjem Bolonjskog procesa, profesionalna edukacija odgojitelja obogaćena je integriranim pristupom ranom odgoju u kojem važno mjesto zauzima suradnja predškolske ustanove s roditeljima. Kompetencije potrebne za rad s roditeljima studenti stječu u kolegijima koji se odnose na odgoj u obitelji (Obiteljska pedagogija ; Obiteljski odgoj ili Roditeljstvo) i suradnju/partnerstvo obitelji i dječjeg vrtića. Iako se Bolonjskim procesom nastoji sinkronizirati profesionalnu edukaciju odgojitelja, izvršena analiza nastavnih planova i programa studija predškolskog odgoja na Učiteljskim fakultetima u Republici Hrvatskoj sa stajališta postojanja kolegija koji pripremaju za rad s roditeljima pokazuje da među institucijama postoji velika razlika. S druge pak strane, postojeći programi Obiteljske pedagogije i Obiteljskog odgoja i Suradnje/partnerstva s roditeljima međusobno se bitno razlikuju s obzirom na semestar u kojem se nastava održava, trajanju, ECTS bodovima, broju sati, oblicima realizacije nastave, praćenju i ocjenjivanju studenata, ciljevima i sadržajima kolegija, očekivanim kompetencijama te obveznoj i dodatnoj literaturi. Nakon provedene analize programa može se zaključiti da ne postoji jedinstveni pristup profesionalnoj edukaciji odgojitelja i poimanju ključnih kompetencija, a što je u koliziji sa smjernicama Bolonjskog procesa. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1772 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a obiteljska pedagogija, obiteljski odgoj, suradnja/partnerstvo obitelji i dječjeg vrtića, profesionalna edukacija odgojitelja  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a family pedagogy, family education, collaboration/partnership of family and kindergarten, professional education of pre-school teachers  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Romstein, Ksenija  |4 aut 
700 1 |a Balić, Tijana  |4 aut 
773 0 |a Pedagogija i društvo znanja (13-14.11.2008. ; Zadar, Hrvatska)  |t Pedagogija i društvo znanja  |d Zagreb : Producent, 2008  |n Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan  |z 978-953-7210-12-0  |g str. 221-228 
856 |u http://http://www.ufzg.hr/wp-content/uploads/2010/09/Pedagogy-and-the-Knowledge-Society-vol.-1.pdf 
942 |c RZB  |u 2  |v Recenzija  |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad  |t 1.08 
999 |c 315820  |d 315818