Nejezični elementi u medijskome govoru

Komunikacijski učinak na primatelja poruke započinje već samim odabirom jezičnog izraza te odgovarajućim nejezičnim sadržajem te poruke. Nejezični dio poruke ostvaruje se, među ostalim i u sloju glasa, prozodijskim sredstvima. U ovome se radu analizira govor televizijskih voditelja u središnjim info...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315991/Details
Matična publikacija: Lingvistika javne komunikacije
Osijek : Grafika Osijek, 2008.
Glavni autori: Nenadić El Mourtada, Željana (-), Varošanec-Škarić, Gordana (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01423naa a2200241uu 4500
005 20131205133456.0
008 131111s2008 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)398354 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Nenadić El Mourtada, Željana 
245 1 0 |a Nejezični elementi u medijskome govoru /  |c Nenadić El Mourtada, Željana ; Varošanec-Škarić, Gordana. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Nonverbal elements in Media talk 
300 |a 42-42  |f str. 
520 |a Komunikacijski učinak na primatelja poruke započinje već samim odabirom jezičnog izraza te odgovarajućim nejezičnim sadržajem te poruke. Nejezični dio poruke ostvaruje se, među ostalim i u sloju glasa, prozodijskim sredstvima. U ovome se radu analizira govor televizijskih voditelja u središnjim informativnim emisijama HRT-a, RTL-a i Nove TV. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-0000000-0786 
546 |a HRV 
690 |a 6.03 
693 |a nejezični dio poruke, medijski govor, komunikacijski kontekst  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a nonvrbal elements, media talk, communication context  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a Lingvistika javne komunikacije (22-24. 05. 2008. ; Osijek, Hrvatska)  |t Lingvistika javne komunikacije  |d Osijek : Grafika Osijek, 2008.  |z 978-953-6456-86  |g str. 42-42 
700 1 |9 432  |a Varošanec-Škarić, Gordana  |4 aut 
942 |c RZB  |u 2  |v Recenzija  |z Znanstveni - Predavanje - Sazetak  |t 1.12 
999 |c 315991  |d 315989