Osobine ličnosti i inteligencija kao prediktori školskog uspjeha kod srednjoškolaca

Problemni test i IPIP100 ispunjavalo je 240 učenika (125 mladića i 115 djevojaka) prvih i drugih razreda 5. gimnazije u Zagrebu. Provedena je regresijska analiza kojom su predviđane školske ocjene na polugodištu na temelju dimenzija ličnosti, inteligencije, broja izostanaka i spola. Rezultat na Prob...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316002/Details
Matična publikacija: 19. Dani Ramira i Zorana Bujasa: program i sažeci priopćenja
Zagreb : Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet u Zagrebu, 2009
Glavni autori: Kozina, Mihael (-), Rebernjak, Blaž (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: Elektronička verzija sažetka
LEADER 02210naa a2200253uu 4500
005 20150618132604.0
008 131111s2009 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)399331 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Kozina, Mihael 
245 1 0 |a Osobine ličnosti i inteligencija kao prediktori školskog uspjeha kod srednjoškolaca /  |c Kozina, Mihael ; Rebernjak, Blaž. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Predicting School Achievement from Personality and Ability in High School 
300 |a 128-128  |f str. 
520 |a Problemni test i IPIP100 ispunjavalo je 240 učenika (125 mladića i 115 djevojaka) prvih i drugih razreda 5. gimnazije u Zagrebu. Provedena je regresijska analiza kojom su predviđane školske ocjene na polugodištu na temelju dimenzija ličnosti, inteligencije, broja izostanaka i spola. Rezultat na Problemnom testu se pokazao kao najbolji prediktor uspjeha, a objašnjenju varijance doprinose i savjesnost, broj izostanaka te spol. Rezultati se u velikoj mjeri slažu sa ranijim nalazima, bolji uspjeh u školi postižu djevojke, sudionici koji imaju viši rezultat na Problemnom testu, skali savjesnosti IPIP-a 100 te oni s manjim brojem izostanaka. Pri generalizaciji dobivenih rezultata valja biti oprezan jer se radi o uzorku učenika koji su selekcionirani po sposobnostima i ranijim postignućima. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301683-1402 
546 |a HRV 
690 |a 5.06 
693 |a Školski uspjeh, osobine ličnosti, inteligencija  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a School achievement, personality traits, ability  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |9 768  |a Rebernjak, Blaž  |4 aut 
773 0 |a 19. Dani Ramira i Zorana Bujasa (22-25.04.2009. ; Zagreb, Hrvatska)  |t 19. Dani Ramira i Zorana Bujasa: program i sažeci priopćenja  |d Zagreb : Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet u Zagrebu, 2009  |n Ljubotina, Damir ; Kamenov, Željka ; Mikac, Una ; Urch, Dražen  |z 978-953-175-339-5  |g str. 128-128  |w ffzg.(HR-ZaFF)231301 
856 |u http://psihologija.ffzg.unizg.hr/uploads/GV/jq/GVjq5ZWSc1qY_jFQFQ483g/19_Dani-Bujasa_2009_Web_Version.pdf  |y Elektronička verzija sažetka 
942 |c RZB  |u 2  |v DomRecenzija  |z Znanstveni - Predavanje - Sazetak  |t 1.12 
999 |c 316002  |d 316000