Osobine ličnosti i inteligencija kao prediktori školskog uspjeha kod srednjoškolaca
Problemni test i IPIP100 ispunjavalo je 240 učenika (125 mladića i 115 djevojaka) prvih i drugih razreda 5. gimnazije u Zagrebu. Provedena je regresijska analiza kojom su predviđane školske ocjene na polugodištu na temelju dimenzija ličnosti, inteligencije, broja izostanaka i spola. Rezultat na Prob...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316002/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
19. Dani Ramira i Zorana Bujasa: program i sažeci priopćenja Zagreb : Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet u Zagrebu, 2009 |
Glavni autori: | Kozina, Mihael (-), Rebernjak, Blaž (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Online pristup: |
Elektronička verzija sažetka |
APA stil citiranja
Kozina, M. (2009). Osobine ličnosti i inteligencija kao prediktori školskog uspjeha kod srednjoškolaca: Osobine ličnosti i inteligencija kao prediktori školskog uspjeha kod srednjoškolaca. 19. Dani Ramira i Zorana Bujasa: program i sažeci priopćenja.
Chicago stil citiranjaKozina, Mihael. "Osobine ličnosti i inteligencija kao prediktori školskog uspjeha kod srednjoškolaca: Osobine ličnosti i inteligencija kao prediktori školskog uspjeha kod srednjoškolaca." 2009.
MLA stil citiranjaKozina, Mihael. "Osobine ličnosti i inteligencija kao prediktori školskog uspjeha kod srednjoškolaca: Osobine ličnosti i inteligencija kao prediktori školskog uspjeha kod srednjoškolaca." 2009.