Komunikacijske tehnike za poticanje aktivnog učenja i razvoj kritičkog mišljenja

Posljednjih se godina u svijetu, kao i u našoj zemlji, sve više govori o razvoju kritičkog mišljenja kao krajnjem cilju obrazovnog procesa. Kritičko mišljenje nije jednostavno jedan način mišljenja, ono je cjeloviti pristup razumijevanju kako davati smisao svijetu i uključuje mnoge dijelove: misliti...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316148/Similar
Matična publikacija: Jezik, književnost i mediji u nastavi hrvatskog jezika: Suvremeni pristupi poučavanju u osnovnim i srednjim školama
Jastrebarsko : Naklada Slap ; Agencija za odgoj i obrazovanje, 2008
Glavni autor: Kamenov, Željka (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Kamenov, Ž. (2008). Komunikacijske tehnike za poticanje aktivnog učenja i razvoj kritičkog mišljenja: Komunikacijske tehnike za poticanje aktivnog učenja i razvoj kritičkog mišljenja. Jezik, književnost i mediji u nastavi hrvatskog jezika: Suvremeni pristupi poučavanju u osnovnim i srednjim školama.

Chicago stil citiranja

Kamenov, Željka. "Komunikacijske tehnike za poticanje aktivnog učenja i razvoj kritičkog mišljenja: Komunikacijske tehnike za poticanje aktivnog učenja i razvoj kritičkog mišljenja." 2008.

MLA stil citiranja

Kamenov, Željka. "Komunikacijske tehnike za poticanje aktivnog učenja i razvoj kritičkog mišljenja: Komunikacijske tehnike za poticanje aktivnog učenja i razvoj kritičkog mišljenja." 2008.