Odgojno-obrazovna praksa - mjesto kontinuiranog učenja odgajatelja

Profesionalni razvoj odgajatelja za nove uvjete rada u institucijskom kontekstu traži transformirane ili nove vještine za što nije dovoljno njihovo instruiranje ili poučavanje već njegov kontinuirani, cjeloživotni profesionalni napredak koji ga razvija u osobnom i profesionalnom smislu . Neposredna...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316160/Details
Glavni autor: Šagud, Mirjana (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02089naa a2200241uu 4500
005 20150112164427.0
008 131111s2009 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)408710 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 610  |a Šagud, Mirjana 
245 1 0 |a Odgojno-obrazovna praksa - mjesto kontinuiranog učenja odgajatelja /  |c Mirjana Šagud. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Educational practice - a place of continuous preschool teacher's learning 
300 |f str. 
520 |a Profesionalni razvoj odgajatelja za nove uvjete rada u institucijskom kontekstu traži transformirane ili nove vještine za što nije dovoljno njihovo instruiranje ili poučavanje već njegov kontinuirani, cjeloživotni profesionalni napredak koji ga razvija u osobnom i profesionalnom smislu . Neposredna odgojno – obrazovna praksa predstavlja složen i multidimenzionalni fenomen čije razumijevanje, a onda sukladno tome i razvijanje i mijenjanje ovisi o raznovrsnim kompetencijama odgajatelja. Sukladno tome sve se više promovira odgajatelj kao profesionalac koji ne samo da je uključen u istraživanje pedagoških fenomena nego predstavlja osnovni čimbenik takvih istraživanja. Refleksivnom praksom, u kojoj dominira holistički i interakcijski model učenja (istovremeno predstavlja učenje i istraživanje), odgajatelja se nastoji učiniti kompetentnijim za kompleksno i nepredvidljivo područje odgoja i obrazovanja djece predškolske dobi. To pretpostavlja novu ulogu praktičara i veću razinu njegove odgovornosti za kvalitetu odgojno – obrazovne prakse koja se ostvaruje u sinergiji svih onih koji u promjenama sudjeluju. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1772 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a odgojitelj, dječji vrtić, cjeloživotno učenje  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a preschool teacher, kindergarten, lifelong learning  |l eng  |2 crosbi 
700 |4 aut 
773 0 |a Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih (7-9.05.2009. ; Osijek, Hrvatska) 
942 |c RZB  |u 2  |v DomRecenzija  |z Znanstveni - Pozvano - CijeliRad  |t 1.06 
999 |c 316160  |d 316158