|
|
|
|
LEADER |
02089naa a2200241uu 4500 |
005 |
20150112164427.0 |
008 |
131111s2009 xx 1 hrv|d |
035 |
|
|
|a (CROSBI)408710
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|9 610
|a Šagud, Mirjana
|
245 |
1 |
0 |
|a Odgojno-obrazovna praksa - mjesto kontinuiranog učenja odgajatelja /
|c Mirjana Šagud.
|
246 |
3 |
|
|i Naslov na engleskom:
|a Educational practice - a place of continuous preschool teacher's learning
|
300 |
|
|
|f str.
|
520 |
|
|
|a Profesionalni razvoj odgajatelja za nove uvjete rada u institucijskom kontekstu traži transformirane ili nove vještine za što nije dovoljno njihovo instruiranje ili poučavanje već njegov kontinuirani, cjeloživotni profesionalni napredak koji ga razvija u osobnom i profesionalnom smislu . Neposredna odgojno – obrazovna praksa predstavlja složen i multidimenzionalni fenomen čije razumijevanje, a onda sukladno tome i razvijanje i mijenjanje ovisi o raznovrsnim kompetencijama odgajatelja. Sukladno tome sve se više promovira odgajatelj kao profesionalac koji ne samo da je uključen u istraživanje pedagoških fenomena nego predstavlja osnovni čimbenik takvih istraživanja. Refleksivnom praksom, u kojoj dominira holistički i interakcijski model učenja (istovremeno predstavlja učenje i istraživanje), odgajatelja se nastoji učiniti kompetentnijim za kompleksno i nepredvidljivo područje odgoja i obrazovanja djece predškolske dobi. To pretpostavlja novu ulogu praktičara i veću razinu njegove odgovornosti za kvalitetu odgojno – obrazovne prakse koja se ostvaruje u sinergiji svih onih koji u promjenama sudjeluju.
|
536 |
|
|
|a Projekt MZOS
|f 130-1301761-1772
|
546 |
|
|
|a HRV
|
690 |
|
|
|a 5.07
|
693 |
|
|
|a odgojitelj, dječji vrtić, cjeloživotno učenje
|l hrv
|2 crosbi
|
693 |
|
|
|a preschool teacher, kindergarten, lifelong learning
|l eng
|2 crosbi
|
700 |
|
|
|4 aut
|
773 |
0 |
|
|a Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih (7-9.05.2009. ; Osijek, Hrvatska)
|
942 |
|
|
|c RZB
|u 2
|v DomRecenzija
|z Znanstveni - Pozvano - CijeliRad
|t 1.06
|
999 |
|
|
|c 316160
|d 316158
|