Odgojno-obrazovna praksa - mjesto kontinuiranog učenja odgajatelja
Profesionalni razvoj odgajatelja za nove uvjete rada u institucijskom kontekstu traži transformirane ili nove vještine za što nije dovoljno njihovo instruiranje ili poučavanje već njegov kontinuirani, cjeloživotni profesionalni napredak koji ga razvija u osobnom i profesionalnom smislu . Neposredna...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316160/Similar |
---|---|
Glavni autor: | Šagud, Mirjana (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Šagud, M. (2009). Odgojno-obrazovna praksa - mjesto kontinuiranog učenja odgajatelja: Odgojno-obrazovna praksa - mjesto kontinuiranog učenja odgajatelja.
Chicago stil citiranjaŠagud, Mirjana. Odgojno-obrazovna praksa - mjesto kontinuiranog učenja odgajatelja: Odgojno-obrazovna praksa - mjesto kontinuiranog učenja odgajatelja. 2009.
MLA stil citiranjaŠagud, Mirjana. Odgojno-obrazovna praksa - mjesto kontinuiranog učenja odgajatelja: Odgojno-obrazovna praksa - mjesto kontinuiranog učenja odgajatelja. 2009.