Eksplicitno i implicitno u učenju jezika: lingvistička perspektiva

Ovaj rad usredotočit će se na lingvističku kompetenciju s osnovnom namjerom da se uz pomoć lingvističkih pretpostavaka pokuša protumačiti neuspješnost normativno-gramatičkoga pristupa u podučavanju jezika, odnosno u učeničkom stjecanju različitih jezičnih znanja.

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316171/Details
Glavni autori: Erdeljac, Vlasta (-), Willer Gold, Jana (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01361naa a2200241uu 4500
008 131111s2008 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)409934 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 846  |a Erdeljac, Vlasta 
245 1 0 |a Eksplicitno i implicitno u učenju jezika: lingvistička perspektiva /  |c Erdeljac, Vlasta ; Willer-Gold, Jana. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a N/a 
300 |f str. 
520 |a Ovaj rad usredotočit će se na lingvističku kompetenciju s osnovnom namjerom da se uz pomoć lingvističkih pretpostavaka pokuša protumačiti neuspješnost normativno-gramatičkoga pristupa u podučavanju jezika, odnosno u učeničkom stjecanju različitih jezičnih znanja. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-0000000-0743 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-0000000-0785 
546 |a HRV 
690 |a 6.03 
693 |a lingvistička kompetencija, implicitno značenje/učenje, eksplicitno znanje/učenje, metajezično znanje, funkcionalno-komunikacijski pristup, normativno-gramatički pristup  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a N/a  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a Drugi specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga jezika 2 (13.-15. studenog 2008. ; Zagreb, Republika Hrvatska)  |z 978-953-7210-15-1 
700 1 |9 890  |a Willer Gold, Jana  |4 aut 
942 |c RZB  |u 2  |v DomRecenzija  |z Znanstveni - Predavanje - Sazetak  |t 3.15 
999 |c 316171  |d 316169