|
|
|
|
LEADER |
01361naa a2200241uu 4500 |
008 |
131111s2008 xx 1 hrv|d |
035 |
|
|
|a (CROSBI)409934
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|9 846
|a Erdeljac, Vlasta
|
245 |
1 |
0 |
|a Eksplicitno i implicitno u učenju jezika: lingvistička perspektiva /
|c Erdeljac, Vlasta ; Willer-Gold, Jana.
|
246 |
3 |
|
|i Naslov na engleskom:
|a N/a
|
300 |
|
|
|f str.
|
520 |
|
|
|a Ovaj rad usredotočit će se na lingvističku kompetenciju s osnovnom namjerom da se uz pomoć lingvističkih pretpostavaka pokuša protumačiti neuspješnost normativno-gramatičkoga pristupa u podučavanju jezika, odnosno u učeničkom stjecanju različitih jezičnih znanja.
|
536 |
|
|
|a Projekt MZOS
|f 130-0000000-0743
|
536 |
|
|
|a Projekt MZOS
|f 130-0000000-0785
|
546 |
|
|
|a HRV
|
690 |
|
|
|a 6.03
|
693 |
|
|
|a lingvistička kompetencija, implicitno značenje/učenje, eksplicitno znanje/učenje, metajezično znanje, funkcionalno-komunikacijski pristup, normativno-gramatički pristup
|l hrv
|2 crosbi
|
693 |
|
|
|a N/a
|l eng
|2 crosbi
|
773 |
0 |
|
|a Drugi specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga jezika 2 (13.-15. studenog 2008. ; Zagreb, Republika Hrvatska)
|z 978-953-7210-15-1
|
700 |
1 |
|
|9 890
|a Willer Gold, Jana
|4 aut
|
942 |
|
|
|c RZB
|u 2
|v DomRecenzija
|z Znanstveni - Predavanje - Sazetak
|t 3.15
|
999 |
|
|
|c 316171
|d 316169
|