|
|
|
|
LEADER |
02452naa a2200253uu 4500 |
005 |
20131205140109.0 |
008 |
131111s2008 xx 1 hrv|d |
035 |
|
|
|a (CROSBI)414931
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Kopić, Kristina
|
245 |
1 |
0 |
|a Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda /
|c Kopić, Kristina ; Vranić, Andrea ; Zarevski, Predrag.
|
246 |
3 |
|
|i Naslov na engleskom:
|a Implicit theories of intelligence in 8th graders
|
300 |
|
|
|f str.
|
520 |
|
|
|a Na uzorku od 330 učenika i učenica osmih razreda osnovnih škola primijenjen je upitnik ITI-VIII (Kopić, Vranić i Zarevski, 2007.) kojim su ispitane implicitne teorije inteligencije. U opisu inteligentnih osoba navode osobine koje se mogu kategorizirati u kognitivne sposobnosti (28%), praktičnu inteligenciju (27%), interpersonalne osobine (18%), motivaciju (10%), « akademsku» inteligenciju i verbalne sposobnosti (8%) te ostale osobine ličnosti i fizičke karakteristike (8%). Najveći dio sudionika smatra da na inteligenciju u podjednakoj mjeri utječu naslijeđe i okolina (64%), da je inteligenciju moguće mnogo povećati (57%), da prvenstveno školovanje može znatno povećati inteligenciju (51%), da uspjeh u školovanju znatno ovisi o inteligenciji (49%), kao i uspjeh u poslu (61%), da je inteligencija najvažnija za školski uspjeh u matematici (45%) i fizici (25%), da nema spolnih razlika u inteligenciji u njihovoj (48%), niti u odrasloj dobi (45%), te da su osobe najinteligentnije između 21. i 39. godine (43%), tj. u periodu rane zrele dobi. Pojedini aspekti implicitnih teorija inteligencije pokazuju očekivane, ali razmjerno niske povezanosti logičnog trenda. Ovo je prvo istraživanje te vrste u Hrvatskoj na uzrastu ranih adolescenata. Najznačajniji je rezultat da učenici imaju formirane implicitne teorije inteligencije vrlo slične onima maturanata srednjih škola, što znači da se razmjerno rano razvijaju koncepti o inteligenciji.
|
536 |
|
|
|a Projekt MZOS
|f 130-1301683-1417
|
546 |
|
|
|a HRV
|
690 |
|
|
|a 5.06
|
693 |
|
|
|a inteligencija, implicitne teorije, ITI-VIII
|l hrv
|2 crosbi
|
693 |
|
|
|a intelligence, implicit theory, ITI-VIII
|l eng
|2 crosbi
|
773 |
0 |
|
|a XVI Dani psihologije u Zadru (29– 31.05. 2008. ; Zadra, Hrvatska)
|
700 |
1 |
|
|9 1013
|a Vranić, Andrea
|4 aut
|
700 |
1 |
|
|9 1006
|a Zarevski, Predrag
|4 aut
|
942 |
|
|
|c RZB
|u 2
|v Recenzija
|z Ostalo - Predavanje - Sazetak
|t 1.12
|
999 |
|
|
|c 316294
|d 316292
|