Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda

Na uzorku od 330 učenika i učenica osmih razreda osnovnih škola primijenjen je upitnik ITI-VIII (Kopić, Vranić i Zarevski, 2007.) kojim su ispitane implicitne teorije inteligencije. U opisu inteligentnih osoba navode osobine koje se mogu kategorizirati u kognitivne sposobnosti (28%), praktičnu intel...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316294/Similar
Glavni autori: Kopić, Kristina (-), Vranić, Andrea (Author), Zarevski, Predrag
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Kopić, K. (2008). Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda: Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda.

Chicago stil citiranja

Kopić, Kristina. Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda: Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda. 2008.

MLA stil citiranja

Kopić, Kristina. Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda: Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda. 2008.