Spolne i rezidencijalne razlike u implicitnim teorijama inteligencije učenika osmih razreda

Kombinacijiom kvalitativnih i kvantitativnih istraživačkih metoda ispitane su razlike u implicitnim teorijama inteligencije na uzorku od 330 učenika i učenica osmih razreda osnovnih škola. Pokazao se trend da učenice u opisu inteligentne osobe veći značaj daju praktičnoj inteligenciji i motivaciji,...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316296/Details
Matična publikacija: Knjiga sažetaka 16. godišnje konferencije hrvatskih psihologa "Psihologija - Mediji - Etika"
str. 163-164
Glavni autori: Kopić, Kristina (-), Vranić, Andrea (Author), Zarevski, Predrag
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02346naa a2200253uu 4500
005 20160902115620.0
008 131111s2008 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)414939 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Kopić, Kristina 
245 1 0 |a Spolne i rezidencijalne razlike u implicitnim teorijama inteligencije učenika osmih razreda /  |c Kopić, Kristina ; Vranić, Andrea ; Zarevski, Predrag. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Sex differences and residential differences in implicit theories of intelligence in 8th graders 
300 |f str.  |a 163-164 
520 |a Kombinacijiom kvalitativnih i kvantitativnih istraživačkih metoda ispitane su razlike u implicitnim teorijama inteligencije na uzorku od 330 učenika i učenica osmih razreda osnovnih škola. Pokazao se trend da učenice u opisu inteligentne osobe veći značaj daju praktičnoj inteligenciji i motivaciji, a učenici kognitivnim sposobnostima (u užem smislu riječi), interpersonalnim osobinama, "akademskoj" inteligenciji i verbalnim sposobnostima. Trend je da s povećanjem mjesta stanovanja sudionici kognitivne sposobnosti drže važnijim u određenju inteligencije u odnosu na interpersonalne osobine, motivaciju i ostale osobine ličnosti. Ovo je prvo istraživanje na mlađim adolescentima u RH o najčešće ispitivanim aspektima implicitnih teorija inteligencije. Najznačajniji rezultat: učenici imaju formirane implicitne teorije inteligencije vrlo slične onima maturanata srednjih škola, tj. da se razmjerno rano razvijaju koncepti o inteligenciji. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301683-1417 
546 |a HRV 
690 |a 5.06 
693 |a spolne razlike, inteligencija, implicitne teorije  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a sex differences, intelligence, implicit theory  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |9 1013  |a Vranić, Andrea  |4 aut 
700 1 |9 1006  |a Zarevski, Predrag  |4 aut 
773 0 |a 16. godišnja konferencija hrvatskih psihologa "Psihologija - Mediji - Etika" (01-04.10.2008. ; Poreč, Hrvatska)  |d Poreč : Društvo psihologa Istre, 2008  |g str. 163-164  |n uredili Dževdet Hadžiselimović, Vladimir Kolesarić, Jasenka Pregrad, Marlena Plavšić  |t Knjiga sažetaka 16. godišnje konferencije hrvatskih psihologa "Psihologija - Mediji - Etika" 
942 |c RZB  |u 4  |v DomRecenzija  |z Znanstveni - Predavanje - Sazetak  |t 1.12 
999 |c 316296  |d 316294