Spolne i rezidencijalne razlike u implicitnim teorijama inteligencije učenika osmih razreda
Kombinacijiom kvalitativnih i kvantitativnih istraživačkih metoda ispitane su razlike u implicitnim teorijama inteligencije na uzorku od 330 učenika i učenica osmih razreda osnovnih škola. Pokazao se trend da učenice u opisu inteligentne osobe veći značaj daju praktičnoj inteligenciji i motivaciji,...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316296/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Knjiga sažetaka 16. godišnje konferencije hrvatskih psihologa "Psihologija - Mediji - Etika" str. 163-164 |
Glavni autori: | Kopić, Kristina (-), Vranić, Andrea (Author), Zarevski, Predrag |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02346naa a2200253uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20160902115620.0 | ||
008 | 131111s2008 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)414939 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Kopić, Kristina | |
245 | 1 | 0 | |a Spolne i rezidencijalne razlike u implicitnim teorijama inteligencije učenika osmih razreda / |c Kopić, Kristina ; Vranić, Andrea ; Zarevski, Predrag. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Sex differences and residential differences in implicit theories of intelligence in 8th graders | |
300 | |f str. |a 163-164 | ||
520 | |a Kombinacijiom kvalitativnih i kvantitativnih istraživačkih metoda ispitane su razlike u implicitnim teorijama inteligencije na uzorku od 330 učenika i učenica osmih razreda osnovnih škola. Pokazao se trend da učenice u opisu inteligentne osobe veći značaj daju praktičnoj inteligenciji i motivaciji, a učenici kognitivnim sposobnostima (u užem smislu riječi), interpersonalnim osobinama, "akademskoj" inteligenciji i verbalnim sposobnostima. Trend je da s povećanjem mjesta stanovanja sudionici kognitivne sposobnosti drže važnijim u određenju inteligencije u odnosu na interpersonalne osobine, motivaciju i ostale osobine ličnosti. Ovo je prvo istraživanje na mlađim adolescentima u RH o najčešće ispitivanim aspektima implicitnih teorija inteligencije. Najznačajniji rezultat: učenici imaju formirane implicitne teorije inteligencije vrlo slične onima maturanata srednjih škola, tj. da se razmjerno rano razvijaju koncepti o inteligenciji. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301683-1417 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.06 | ||
693 | |a spolne razlike, inteligencija, implicitne teorije |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a sex differences, intelligence, implicit theory |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |9 1013 |a Vranić, Andrea |4 aut | |
700 | 1 | |9 1006 |a Zarevski, Predrag |4 aut | |
773 | 0 | |a 16. godišnja konferencija hrvatskih psihologa "Psihologija - Mediji - Etika" (01-04.10.2008. ; Poreč, Hrvatska) |d Poreč : Društvo psihologa Istre, 2008 |g str. 163-164 |n uredili Dževdet Hadžiselimović, Vladimir Kolesarić, Jasenka Pregrad, Marlena Plavšić |t Knjiga sažetaka 16. godišnje konferencije hrvatskih psihologa "Psihologija - Mediji - Etika" | |
942 | |c RZB |u 4 |v DomRecenzija |z Znanstveni - Predavanje - Sazetak |t 1.12 | ||
999 | |c 316296 |d 316294 |