Književni sadržaji kao sastavnica poticajnog jezičnog okruženja predškolske djece
Jezične vještine djetetu omogučuju izražavanje vlastitih osjećaja i misli, zastupanje vlastitih ideja i interesa, druženje s drugom djecom i odraslima i učenje, predstavljajući most prema gotovo svakom aspektu djetetova života. Većina predškolske djece nauče razumjeti i koristiti govorni jezik bez i...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316405/Similar |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Učitelj – godišnjak Visoke učiteljske škole u Čakovcu 2007 |
| Glavni autori: | Slunjski, Edita (-), Šagud, Mirjana (Author) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Slunjski, E. (2007). Književni sadržaji kao sastavnica poticajnog jezičnog okruženja predškolske djece: Književni sadržaji kao sastavnica poticajnog jezičnog okruženja predškolske djece. Učitelj – godišnjak Visoke učiteljske škole u Čakovcu.
Chicago stil citiranjaSlunjski, Edita. "Književni sadržaji kao sastavnica poticajnog jezičnog okruženja predškolske djece: Književni sadržaji kao sastavnica poticajnog jezičnog okruženja predškolske djece." 2007.
MLA stil citiranjaSlunjski, Edita. "Književni sadržaji kao sastavnica poticajnog jezičnog okruženja predškolske djece: Književni sadržaji kao sastavnica poticajnog jezičnog okruženja predškolske djece." 2007.