Struktura učeničkih motivacijskih uvjerenja u matematici i njihova povezanost s obrazovnim ishodima
Prema teoriji očekivanja i vrijednosti (Wigfield i Eccles, 2000), na ponašanje u akademskim situacijama najviše utječu očekivanja uspjeha i subjektivna vrijednost zadatka. Iz toga proizlazi da se obrazovni ishodi u nekom području, poput postignuća i izbora zadataka, mogu predvidjeti na temelju učeni...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316776/Similar |
|---|---|
| Matična publikacija: |
XVII. Dani psihologije u Zadru: Sažetci priopćenja Zadar : Sveučilište, Odjel za psihologiju, 2010 |
| Glavni autori: | Rovan, Daria (-), Pavlin-Bernardić, Nina (Author), Vlahović-Štetić, Vesna |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Rovan, D. (2010). Struktura učeničkih motivacijskih uvjerenja u matematici i njihova povezanost s obrazovnim ishodima: Struktura učeničkih motivacijskih uvjerenja u matematici i njihova povezanost s obrazovnim ishodima. XVII. Dani psihologije u Zadru: Sažetci priopćenja.
Chicago stil citiranjaRovan, Daria. "Struktura učeničkih motivacijskih uvjerenja u matematici i njihova povezanost s obrazovnim ishodima: Struktura učeničkih motivacijskih uvjerenja u matematici i njihova povezanost s obrazovnim ishodima." 2010.
MLA stil citiranjaRovan, Daria. "Struktura učeničkih motivacijskih uvjerenja u matematici i njihova povezanost s obrazovnim ishodima: Struktura učeničkih motivacijskih uvjerenja u matematici i njihova povezanost s obrazovnim ishodima." 2010.


