Struktura učeničkih motivacijskih uvjerenja u matematici i njihova povezanost s obrazovnim ishodima

Prema teoriji očekivanja i vrijednosti (Wigfield i Eccles, 2000), na ponašanje u akademskim situacijama najviše utječu očekivanja uspjeha i subjektivna vrijednost zadatka. Iz toga proizlazi da se obrazovni ishodi u nekom području, poput postignuća i izbora zadataka, mogu predvidjeti na temelju učeni...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316776/Similar
Matična publikacija: XVII. Dani psihologije u Zadru: Sažetci priopćenja
Zadar : Sveučilište, Odjel za psihologiju, 2010
Glavni autori: Rovan, Daria (-), Pavlin-Bernardić, Nina (Author), Vlahović-Štetić, Vesna
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Rovan, D. (2010). Struktura učeničkih motivacijskih uvjerenja u matematici i njihova povezanost s obrazovnim ishodima: Struktura učeničkih motivacijskih uvjerenja u matematici i njihova povezanost s obrazovnim ishodima. XVII. Dani psihologije u Zadru: Sažetci priopćenja.

Chicago stil citiranja

Rovan, Daria. "Struktura učeničkih motivacijskih uvjerenja u matematici i njihova povezanost s obrazovnim ishodima: Struktura učeničkih motivacijskih uvjerenja u matematici i njihova povezanost s obrazovnim ishodima." 2010.

MLA stil citiranja

Rovan, Daria. "Struktura učeničkih motivacijskih uvjerenja u matematici i njihova povezanost s obrazovnim ishodima: Struktura učeničkih motivacijskih uvjerenja u matematici i njihova povezanost s obrazovnim ishodima." 2010.