Suvremeni kurikulum ranog i predškolskog odgoja

Proces osuvremenjavanja kurikuluma ranog i predškolskog odgoja podrazumijeva izgradnju novih kompetencija odgajatelja. Povezivanje teorije i prakse, tj. razvoj suradničkih profesionalnih odnosa "teoretičara" i "praktičara" može predstavljati put razvoja profesionalnih kompetencij...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316995/Details
Glavni autor: Slunjski, Edita (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01498naa a2200241uu 4500
005 20131205155909.0
008 131111s2009 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)504237 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 618  |a Slunjski, Edita 
245 1 0 |a Suvremeni kurikulum ranog i predškolskog odgoja /  |c Edita Slunjski. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Contemporary Early Childhood Curriculum 
300 |f str. 
520 |a Proces osuvremenjavanja kurikuluma ranog i predškolskog odgoja podrazumijeva izgradnju novih kompetencija odgajatelja. Povezivanje teorije i prakse, tj. razvoj suradničkih profesionalnih odnosa "teoretičara" i "praktičara" može predstavljati put razvoja profesionalnih kompetencija odgajatelja u neposrednoj odgojno-obrazovnoj praksi. Ono omogućuje uspostavljanje ravnopravne komunikacije i kulture dijaloga između svih sudionika odgojno-obrazovnog procesa i vodi jačanju autonomije odgajatelja. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1772 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a Kurikulum ranog i predškolskog odgoja, kompetencije odgajatelja, povezivanje teorije i prakse  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a Early childhood curriculum, teacher competencies, linking theory and practice  |l eng  |2 crosbi 
700 |4 aut 
773 0 |a Međunarodni stručni skup Društva zaposlenika predškolskih zaposlenika FBIH (26-28. 01. 2009. ; Vogošća, Sarajevo, FBIH) 
942 |c RZB  |u 2  |v Nista  |z Ostalo - Pozvano - Nista  |t 3.16 
999 |c 316995  |d 316993