|
|
|
|
LEADER |
01498naa a2200241uu 4500 |
005 |
20131205155909.0 |
008 |
131111s2009 xx 1 hrv|d |
035 |
|
|
|a (CROSBI)504237
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|9 618
|a Slunjski, Edita
|
245 |
1 |
0 |
|a Suvremeni kurikulum ranog i predškolskog odgoja /
|c Edita Slunjski.
|
246 |
3 |
|
|i Naslov na engleskom:
|a Contemporary Early Childhood Curriculum
|
300 |
|
|
|f str.
|
520 |
|
|
|a Proces osuvremenjavanja kurikuluma ranog i predškolskog odgoja podrazumijeva izgradnju novih kompetencija odgajatelja. Povezivanje teorije i prakse, tj. razvoj suradničkih profesionalnih odnosa "teoretičara" i "praktičara" može predstavljati put razvoja profesionalnih kompetencija odgajatelja u neposrednoj odgojno-obrazovnoj praksi. Ono omogućuje uspostavljanje ravnopravne komunikacije i kulture dijaloga između svih sudionika odgojno-obrazovnog procesa i vodi jačanju autonomije odgajatelja.
|
536 |
|
|
|a Projekt MZOS
|f 130-1301761-1772
|
546 |
|
|
|a HRV
|
690 |
|
|
|a 5.07
|
693 |
|
|
|a Kurikulum ranog i predškolskog odgoja, kompetencije odgajatelja, povezivanje teorije i prakse
|l hrv
|2 crosbi
|
693 |
|
|
|a Early childhood curriculum, teacher competencies, linking theory and practice
|l eng
|2 crosbi
|
700 |
|
|
|4 aut
|
773 |
0 |
|
|a Međunarodni stručni skup Društva zaposlenika predškolskih zaposlenika FBIH (26-28. 01. 2009. ; Vogošća, Sarajevo, FBIH)
|
942 |
|
|
|c RZB
|u 2
|v Nista
|z Ostalo - Pozvano - Nista
|t 3.16
|
999 |
|
|
|c 316995
|d 316993
|