Kritičko mišljenje u bioetičkoj edukaciji
Izlaganje se sastoji iz tri dijela. Uvodni dio se bavi osobitom relacijom između odgoja i filozofije. Sokratova metoda istraživanja, koja počiva na dijalogu, koristi se kao primjer povezanosti filozofije, odnosno djelovanja prema osobnom napredovanju, te odgoja kao neke vrste vodilje u takvome poduh...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317119/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
13. Dani bioetike Rijeka : Katedra za društvene i humanističke znanosti u medicini Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 2011 |
Glavni autor: | Zagorac, Ivana (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01965naa a2200229uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20131206085143.0 | ||
008 | 131111s2011 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)517177 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 769 |a Zagorac, Ivana | |
245 | 1 | 0 | |a Kritičko mišljenje u bioetičkoj edukaciji / |c Zagorac, Ivana. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Critical Thinking in Bioethics Education | |
300 | |a 33-34 |f str. | ||
520 | |a Izlaganje se sastoji iz tri dijela. Uvodni dio se bavi osobitom relacijom između odgoja i filozofije. Sokratova metoda istraživanja, koja počiva na dijalogu, koristi se kao primjer povezanosti filozofije, odnosno djelovanja prema osobnom napredovanju, te odgoja kao neke vrste vodilje u takvome poduhvatu. Drugi dio razmatra ulogu dijaloga u tradicionalnim i modernim teorijama o odgoju. Pokazat će se da bioetička edukacija, koja uvodi obrazovne teme i ciljeve drugačije u odnosu na tradicionalnu edukaciju, zahtijeva i nove edukacijske metode. Metoda dijaloga, većinom temeljena na Sokratovu primjeru, nudi čvrsti temelj za razvoj kritičkog mišljenja, koje se može smatrati i metodom i jednim od ciljeva bioetičke edukacije. Treći dio izlaganja bavi se razmatranjem toga prividnoga paradoksa, pritom se oslanjajući na definiciju kritičkoga mišljenja koju je ponudio David Klooster. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1300990-1085 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 6.01 | ||
693 | |a Sokrat, filozofija odgoja, dijalog, kritičko mišljenje |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a Socrates, philosophy of education, dialogue, critical thinking |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |a 13. Dani bioetike (13-14.05.2011. ; Rijeka, Hrvatska) |t 13. Dani bioetike |d Rijeka : Katedra za društvene i humanističke znanosti u medicini Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 2011 |n Gosić, Nada ; Muzur, Amir |z 978-953-6384-75-4 |g str. 33-34 | |
942 | |c RZB |t 1.12 |u 2 |v DomRecenzija |z Znanstveni - Predavanje - Sazetak | ||
999 | |c 317119 |d 317117 |