Kritičko mišljenje u bioetičkoj edukaciji

Izlaganje se sastoji iz tri dijela. Uvodni dio se bavi osobitom relacijom između odgoja i filozofije. Sokratova metoda istraživanja, koja počiva na dijalogu, koristi se kao primjer povezanosti filozofije, odnosno djelovanja prema osobnom napredovanju, te odgoja kao neke vrste vodilje u takvome poduh...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317119/Details
Matična publikacija: 13. Dani bioetike
Rijeka : Katedra za društvene i humanističke znanosti u medicini Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 2011
Glavni autor: Zagorac, Ivana (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01965naa a2200229uu 4500
005 20131206085143.0
008 131111s2011 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)517177 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 769  |a Zagorac, Ivana 
245 1 0 |a Kritičko mišljenje u bioetičkoj edukaciji /  |c Zagorac, Ivana. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Critical Thinking in Bioethics Education 
300 |a 33-34  |f str. 
520 |a Izlaganje se sastoji iz tri dijela. Uvodni dio se bavi osobitom relacijom između odgoja i filozofije. Sokratova metoda istraživanja, koja počiva na dijalogu, koristi se kao primjer povezanosti filozofije, odnosno djelovanja prema osobnom napredovanju, te odgoja kao neke vrste vodilje u takvome poduhvatu. Drugi dio razmatra ulogu dijaloga u tradicionalnim i modernim teorijama o odgoju. Pokazat će se da bioetička edukacija, koja uvodi obrazovne teme i ciljeve drugačije u odnosu na tradicionalnu edukaciju, zahtijeva i nove edukacijske metode. Metoda dijaloga, većinom temeljena na Sokratovu primjeru, nudi čvrsti temelj za razvoj kritičkog mišljenja, koje se može smatrati i metodom i jednim od ciljeva bioetičke edukacije. Treći dio izlaganja bavi se razmatranjem toga prividnoga paradoksa, pritom se oslanjajući na definiciju kritičkoga mišljenja koju je ponudio David Klooster. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1300990-1085 
546 |a HRV 
690 |a 6.01 
693 |a Sokrat, filozofija odgoja, dijalog, kritičko mišljenje  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a Socrates, philosophy of education, dialogue, critical thinking  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a 13. Dani bioetike (13-14.05.2011. ; Rijeka, Hrvatska)  |t 13. Dani bioetike  |d Rijeka : Katedra za društvene i humanističke znanosti u medicini Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 2011  |n Gosić, Nada ; Muzur, Amir  |z 978-953-6384-75-4  |g str. 33-34 
942 |c RZB  |t 1.12  |u 2  |v DomRecenzija  |z Znanstveni - Predavanje - Sazetak 
999 |c 317119  |d 317117