Kritičko mišljenje u bioetičkoj edukaciji
Izlaganje se sastoji iz tri dijela. Uvodni dio se bavi osobitom relacijom između odgoja i filozofije. Sokratova metoda istraživanja, koja počiva na dijalogu, koristi se kao primjer povezanosti filozofije, odnosno djelovanja prema osobnom napredovanju, te odgoja kao neke vrste vodilje u takvome poduh...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317119/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
13. Dani bioetike Rijeka : Katedra za društvene i humanističke znanosti u medicini Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 2011 |
Glavni autor: | Zagorac, Ivana (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Zagorac, I. (2011). Kritičko mišljenje u bioetičkoj edukaciji: Kritičko mišljenje u bioetičkoj edukaciji. 13. Dani bioetike.
Chicago stil citiranjaZagorac, Ivana. "Kritičko mišljenje u bioetičkoj edukaciji: Kritičko mišljenje u bioetičkoj edukaciji." 2011.
MLA stil citiranjaZagorac, Ivana. "Kritičko mišljenje u bioetičkoj edukaciji: Kritičko mišljenje u bioetičkoj edukaciji." 2011.