Kritičko mišljenje u bioetičkoj edukaciji

Izlaganje se sastoji iz tri dijela. Uvodni dio se bavi osobitom relacijom između odgoja i filozofije. Sokratova metoda istraživanja, koja počiva na dijalogu, koristi se kao primjer povezanosti filozofije, odnosno djelovanja prema osobnom napredovanju, te odgoja kao neke vrste vodilje u takvome poduh...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317119/Similar
Matična publikacija: 13. Dani bioetike
Rijeka : Katedra za društvene i humanističke znanosti u medicini Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 2011
Glavni autor: Zagorac, Ivana (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Zagorac, I. (2011). Kritičko mišljenje u bioetičkoj edukaciji: Kritičko mišljenje u bioetičkoj edukaciji. 13. Dani bioetike.

Chicago stil citiranja

Zagorac, Ivana. "Kritičko mišljenje u bioetičkoj edukaciji: Kritičko mišljenje u bioetičkoj edukaciji." 2011.

MLA stil citiranja

Zagorac, Ivana. "Kritičko mišljenje u bioetičkoj edukaciji: Kritičko mišljenje u bioetičkoj edukaciji." 2011.