Stereotipne predodžbe i međukulturna kompetencija u nastavi hrvatskoga na stranim sveučilištima
Cilj je učenja i ovladavanja drugim i stranim jezikom razvijanje komunikacijske jezične kompetencije. Osim lingvističke, sociolingvističke i pragmatične sastavnice ona obuhvaća i razvijanje međukulturne kompetencije. Međukulturna se kompetencija prema ZEROJ-u ostvaruje razvijanjem vještina i umijeća...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317229/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Prvi bosanskohercegovački slavistički kongres : knjiga sažetaka Sarajevo : Slavistički komitet, 2011. |
Glavni autori: | Ćavar, Ana (-), Pasini, Dinka (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02310naa a2200253uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20170512102625.0 | ||
008 | 131111s2011 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)527731 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 511 |a Ćavar, Ana | |
245 | 1 | 0 | |a Stereotipne predodžbe i međukulturna kompetencija u nastavi hrvatskoga na stranim sveučilištima / |c Ćavar, Ana ; Pasini, Dinka. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Stereotypical representations and intercultural competence in the teaching of Croatian at foreign universities | |
300 | |a 139-139 |f str. | ||
520 | |a Cilj je učenja i ovladavanja drugim i stranim jezikom razvijanje komunikacijske jezične kompetencije. Osim lingvističke, sociolingvističke i pragmatične sastavnice ona obuhvaća i razvijanje međukulturne kompetencije. Međukulturna se kompetencija prema ZEROJ-u ostvaruje razvijanjem vještina i umijeća koje, među ostalim, obuhvaćaju sposobnost uspostavljanja odnosa između strane i vlastite kulture te preuzimanje uloge međukulturnoga posrednika. Jedan je od preduvjeta za ostvarivanje međukulturne kompetencije prevladavanje stereotipiziranih kolektivnih i individualnih obrazaca. Kako bismo saznali postoje li stereotipne predodžbe o Hrvatskoj i Hrvatima, proveli smo istraživanje među stranim studentima slavistike/kroatistike na nekim stranim sveučilištima. Svrha je istraživanja bila i utvrditi u kolikoj su mjeri stereotipine predodžbe ukorijenjene s obzirom na godine učenja hrvatskoga jezika, odnosno na vrijeme izloženosti kulturološkim sadržajima. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-0000000-3623 | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301001-1024 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 6.03 | ||
693 | |a hrvatski kao drugi i strani jezik, međukulturna kompetencija, stereotipi, ZEROJ |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a Croatian as a second/foreign language, intercultural competence, stereotypes, CEFRL |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |a Bosanskohercegovački slavistički kongres (1 ; 2011) (26.-28.05.2011. ; Sarajevo, Bosna i Hercegovina) |t Prvi bosanskohercegovački slavistički kongres : knjiga sažetaka |d Sarajevo : Slavistički komitet, 2011. |n Halilović, Senahid |g str. 139-139 | |
700 | 1 | |9 493 |a Pasini, Dinka |4 aut | |
942 | |c RZB |u 2 |v Recenzija |z Znanstveni - Predavanje - Sazetak |t 1.12 | ||
999 | |c 317229 |d 317227 |