Stereotipne predodžbe i međukulturna kompetencija u nastavi hrvatskoga na stranim sveučilištima

Cilj je učenja i ovladavanja drugim i stranim jezikom razvijanje komunikacijske jezične kompetencije. Osim lingvističke, sociolingvističke i pragmatične sastavnice ona obuhvaća i razvijanje međukulturne kompetencije. Međukulturna se kompetencija prema ZEROJ-u ostvaruje razvijanjem vještina i umijeća...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317229/Details
Matična publikacija: Prvi bosanskohercegovački slavistički kongres : knjiga sažetaka
Sarajevo : Slavistički komitet, 2011.
Glavni autori: Ćavar, Ana (-), Pasini, Dinka (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02310naa a2200253uu 4500
005 20170512102625.0
008 131111s2011 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)527731 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 511  |a Ćavar, Ana 
245 1 0 |a Stereotipne predodžbe i međukulturna kompetencija u nastavi hrvatskoga na stranim sveučilištima /  |c Ćavar, Ana ; Pasini, Dinka. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Stereotypical representations and intercultural competence in the teaching of Croatian at foreign universities 
300 |a 139-139  |f str. 
520 |a Cilj je učenja i ovladavanja drugim i stranim jezikom razvijanje komunikacijske jezične kompetencije. Osim lingvističke, sociolingvističke i pragmatične sastavnice ona obuhvaća i razvijanje međukulturne kompetencije. Međukulturna se kompetencija prema ZEROJ-u ostvaruje razvijanjem vještina i umijeća koje, među ostalim, obuhvaćaju sposobnost uspostavljanja odnosa između strane i vlastite kulture te preuzimanje uloge međukulturnoga posrednika. Jedan je od preduvjeta za ostvarivanje međukulturne kompetencije prevladavanje stereotipiziranih kolektivnih i individualnih obrazaca. Kako bismo saznali postoje li stereotipne predodžbe o Hrvatskoj i Hrvatima, proveli smo istraživanje među stranim studentima slavistike/kroatistike na nekim stranim sveučilištima. Svrha je istraživanja bila i utvrditi u kolikoj su mjeri stereotipine predodžbe ukorijenjene s obzirom na godine učenja hrvatskoga jezika, odnosno na vrijeme izloženosti kulturološkim sadržajima. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-0000000-3623 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301001-1024 
546 |a HRV 
690 |a 6.03 
693 |a hrvatski kao drugi i strani jezik, međukulturna kompetencija, stereotipi, ZEROJ  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a Croatian as a second/foreign language, intercultural competence, stereotypes, CEFRL  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a Bosanskohercegovački slavistički kongres (1 ; 2011) (26.-28.05.2011. ; Sarajevo, Bosna i Hercegovina)  |t Prvi bosanskohercegovački slavistički kongres : knjiga sažetaka  |d Sarajevo : Slavistički komitet, 2011.  |n Halilović, Senahid  |g str. 139-139 
700 1 |9 493  |a Pasini, Dinka  |4 aut 
942 |c RZB  |u 2  |v Recenzija  |z Znanstveni - Predavanje - Sazetak  |t 1.12 
999 |c 317229  |d 317227