Stereotipne predodžbe i međukulturna kompetencija u nastavi hrvatskoga na stranim sveučilištima
Cilj je učenja i ovladavanja drugim i stranim jezikom razvijanje komunikacijske jezične kompetencije. Osim lingvističke, sociolingvističke i pragmatične sastavnice ona obuhvaća i razvijanje međukulturne kompetencije. Međukulturna se kompetencija prema ZEROJ-u ostvaruje razvijanjem vještina i umijeća...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317229/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Prvi bosanskohercegovački slavistički kongres : knjiga sažetaka Sarajevo : Slavistički komitet, 2011. |
Glavni autori: | Ćavar, Ana (-), Pasini, Dinka (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Ćavar, A. (2011). Stereotipne predodžbe i međukulturna kompetencija u nastavi hrvatskoga na stranim sveučilištima: Stereotipne predodžbe i međukulturna kompetencija u nastavi hrvatskoga na stranim sveučilištima. Prvi bosanskohercegovački slavistički kongres : knjiga sažetaka.
Chicago stil citiranjaĆavar, Ana. "Stereotipne predodžbe i međukulturna kompetencija u nastavi hrvatskoga na stranim sveučilištima: Stereotipne predodžbe i međukulturna kompetencija u nastavi hrvatskoga na stranim sveučilištima." 2011.
MLA stil citiranjaĆavar, Ana. "Stereotipne predodžbe i međukulturna kompetencija u nastavi hrvatskoga na stranim sveučilištima: Stereotipne predodžbe i međukulturna kompetencija u nastavi hrvatskoga na stranim sveučilištima." 2011.