|
|
|
|
LEADER |
01718naa a2200241uu 4500 |
005 |
20150112125146.0 |
008 |
131111s2010 xx 1 hrv|d |
035 |
|
|
|a (CROSBI)549675
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|9 512
|a Grgić, Ana,
|c kroatistica
|
245 |
1 |
0 |
|a Utjecaj vrste zadataka na procjenjivanje jezičnoga znanja /
|c Ana Grgić, Antonio Toni Juričić.
|
246 |
3 |
|
|i Naslov na engleskom:
|a How assessment of language knowledge is affected by task type
|
300 |
|
|
|f str.
|
520 |
|
|
|a Cilj istraživanja je pokazati imaju li različiti tipovi zadataka u jezičnome testu utjecaja na točnost samih rješenja. Istraživanje je provedeno s pomoću različitih upitnika. U svakome upitniku pojavljuje se po jedan tip zadataka (zadatci višestrukoga izbora, zadatci dopunjavanja...), a gradivo koje se ispituje su različiti konjugacijski tipovi najčešćih glagola. Glagoli koje je potrebno konjugirati u svim su upitnicima jednaki. Ispitanici su polaznici Jezičnih vježbi 1 (1A), tj. početnoga stupnja u Croaticumu - centru za hrvatski kao drugi i strani jezik što je usporedivo sa stupnjem A2+ prema Zajedničkome europskom referentnom okviru za jezike (ZEROJ).
|
536 |
|
|
|a Projekt MZOS
|f 130-0000000-3623
|
546 |
|
|
|a HRV
|
690 |
|
|
|a 6.03
|
693 |
|
|
|a jezično znanje, jezično testiranje, jezični test, tipovi zadataka, najčešći glagoli
|l hrv
|2 crosbi
|
693 |
|
|
|a language knowledge, language testing, language test, task type, most common verbs
|l eng
|2 crosbi
|
773 |
0 |
|
|a 3. međunarodni znanstveni skup HIDIS (20-21. 12. 2010. ; Zagreb, Hrvatska)
|
700 |
1 |
|
|9 487
|a Juričić, Antonio Toni
|4 aut
|
942 |
|
|
|c RZB
|u 2
|v Nista
|z Ostalo - Predavanje - ppt
|t 3.15
|
999 |
|
|
|c 317533
|d 317531
|