Kurikulum i određenje dvodimenzionalnosti ciljeva u nastavi
Svrha rada jest prikazati zadaću dvodimenzionalnosti kurikularnih ciljeva u kreiranju kvalitetnijeg i uspješnijeg nastavnog procesa. Postavljajući kurikularne ciljeve u nastavi, odnosno, izvodeći ih iz taksonomija ciljeva učenja Benjamina S. Blooma, Davida R. Krathwohla i Roberta M. Gagnea, možemo s...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317569/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Modern methodological aspects = Korszerū odszertani kihívások: Savremeni metodički izazovi Subotica : Magyar Tannyelvu Tanitokepzo Kar, 2010 |
Glavni autor: | Markić, Ivan, pedagog (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Online pristup: |
http://blog.namesztovszkizsolt.com/wp-content/uploads/2009/10/MTTKKonferencia2010.pdf |
LEADER | 02967naa a2200241uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20131205155515.0 | ||
008 | 131111s2010 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)551080 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 604 |a Markić, Ivan, |c pedagog | |
245 | 1 | 0 | |a Kurikulum i određenje dvodimenzionalnosti ciljeva u nastavi / |c Ivan Markić. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Curriculum and defining two-dimensional curriculum goals in teaching | |
300 | |a 65-75 |f str. | ||
520 | |a Svrha rada jest prikazati zadaću dvodimenzionalnosti kurikularnih ciljeva u kreiranju kvalitetnijeg i uspješnijeg nastavnog procesa. Postavljajući kurikularne ciljeve u nastavi, odnosno, izvodeći ih iz taksonomija ciljeva učenja Benjamina S. Blooma, Davida R. Krathwohla i Roberta M. Gagnea, možemo sagledati kompleksnost učenja i poučavanja te odrediti najbolje i najprimjerenije strategije, metode i postupke koje bi nastavnici trebali koristiti u nastavi kako bi ona postala proces aktivnog i partnerskog stjecanja znanja, a učionica mjesto razvoja učeničkih, ali i nastavničkih kompetencija. Kurikulumskim pristupom kao relativno pouzdanim unaprjeđujućim procesom planiramo, organiziramo, provodimo i vrjednujemo odgojno obrazovni i školski sustav, ali i nastavni proces. Nastavni proces, odnosno njegov kurikulum, podrazumijeva opsežno planiranje, ustrojstvo i provjeravanje procesa učenja (nastave) s obzirom na odgovarajuće detaljne ciljeve, sadržajne elemente, ustrojstvo učenja i nastave te kontrolu postignuća učenja prema globalno postavljenim ciljevima i prema pretpostavkama za učenje (Jurić, 2007). Dvodimenzionalnost kurikularnih ciljeva u nastavi prikazat ću putem tablice, zahvaćajući ciljeve nastave unutar nastavne jedinice 'Francuska revolucija', nastave povijesti za srednjoškolske učenike, kako bi što zornije ogledao i prikazao sam proces učenja. U svakom koraku prikazat ću što bi učenik trebao znati i umjeti poslije ostvarenja pojedinog nastavnog cilja. Kategorije su hijerarhijeki usustavljene, polazeći od prepoznavanja pojedinosti unutar nastavne teme do kreiranja i produciranja novih, samostalnih teorija. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1765 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a kurikulum, kurikularni ciljevi, nastava, ciljevi učenja |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a curriculum, teaching process, teacher, student, curriculum goals |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |a Modern methodological aspects = Korszerū odszertani kihívások: Savremeni metodički izazovi (23-25.09.2010. ; Subotica, Srbija) |t Modern methodological aspects = Korszerū odszertani kihívások: Savremeni metodički izazovi |d Subotica : Magyar Tannyelvu Tanitokepzo Kar, 2010 |n Bene, Annamaria |z 978-86-87095-08-3 |g str. 65-75 | |
856 | |u http://blog.namesztovszkizsolt.com/wp-content/uploads/2009/10/MTTKKonferencia2010.pdf | ||
942 | |c RZB |u 2 |v Recenzija |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad |t 1.08 | ||
999 | |c 317569 |d 317567 |