Kurikulum i određenje dvodimenzionalnosti ciljeva u nastavi
Svrha rada jest prikazati zadaću dvodimenzionalnosti kurikularnih ciljeva u kreiranju kvalitetnijeg i uspješnijeg nastavnog procesa. Postavljajući kurikularne ciljeve u nastavi, odnosno, izvodeći ih iz taksonomija ciljeva učenja Benjamina S. Blooma, Davida R. Krathwohla i Roberta M. Gagnea, možemo s...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317569/Similar |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Modern methodological aspects = Korszerū odszertani kihívások: Savremeni metodički izazovi Subotica : Magyar Tannyelvu Tanitokepzo Kar, 2010 |
| Glavni autor: | Markić, Ivan, pedagog (-) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
| Online pristup: |
http://blog.namesztovszkizsolt.com/wp-content/uploads/2009/10/MTTKKonferencia2010.pdf |
APA stil citiranja
Markić, I. (2010). Kurikulum i određenje dvodimenzionalnosti ciljeva u nastavi: Kurikulum i određenje dvodimenzionalnosti ciljeva u nastavi. Modern methodological aspects = Korszerū odszertani kihívások: Savremeni metodički izazovi.
Chicago stil citiranjaMarkić, Ivan. "Kurikulum i određenje dvodimenzionalnosti ciljeva u nastavi: Kurikulum i određenje dvodimenzionalnosti ciljeva u nastavi." 2010.
MLA stil citiranjaMarkić, Ivan. "Kurikulum i određenje dvodimenzionalnosti ciljeva u nastavi: Kurikulum i određenje dvodimenzionalnosti ciljeva u nastavi." 2010.


