Izazovi i perspektive razvoja kurikuluma ranog odgoja
Kurikulum ranog odgoja određuje se kao teorijska razvojna koncepcija koja se u praksi propituje i modificira, u traganju efikasnim oblicima podrške odgoju i obrazovanju djece. Ona podrazumijeva praćenje i razumijevanje kompleksne dinamike aktivnosti djece i zajedničko promišljanje, realiziranje i ev...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317916/Similar |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Teorija i praksa ranog odgoja Zenica : Odsjek za predškolski odgoj i obrazovanje islamskog pedagoškog fakulteta Univerziteta u Zenici |
| Glavni autor: | Slunjski, Edita (-) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Slunjski, E. (2012). Izazovi i perspektive razvoja kurikuluma ranog odgoja: Izazovi i perspektive razvoja kurikuluma ranog odgoja. Teorija i praksa ranog odgoja.
Chicago stil citiranjaSlunjski, Edita. "Izazovi i perspektive razvoja kurikuluma ranog odgoja: Izazovi i perspektive razvoja kurikuluma ranog odgoja." 2012.
MLA stil citiranjaSlunjski, Edita. "Izazovi i perspektive razvoja kurikuluma ranog odgoja: Izazovi i perspektive razvoja kurikuluma ranog odgoja." 2012.


