Dislociranje moći u nastavnoj praksi – mogućnosti suradničkog učenja

Radom se želi ukazati na brojne mogućnosti, ali i ograničavajuće čimbenike, koje nudi suradničko učenje u nastavi. Ono ima za cilj osnažiti učenike, a potiče njihove socijalne i komunikativne aktivnosti, razvija i jača osjećaj samopoštovanja pružajući ono što tradicionalna, frontalna nastava nije u...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:318112/Details
Matična publikacija: Pedagogija i kultura. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012
Glavni autor: Markić, Ivan, pedagog (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01996naa a2200229uu 4500
005 20131205155515.0
008 131111s2012 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)604289 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 604  |a Markić, Ivan,   |c pedagog 
245 1 0 |a Dislociranje moći u nastavnoj praksi – mogućnosti suradničkog učenja /  |c Ivan Markić. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Dislocation of power in the practice of teaching - cooperative learning opportunities 
300 |a 135-141  |f str. 
520 |a Radom se želi ukazati na brojne mogućnosti, ali i ograničavajuće čimbenike, koje nudi suradničko učenje u nastavi. Ono ima za cilj osnažiti učenike, a potiče njihove socijalne i komunikativne aktivnosti, razvija i jača osjećaj samopoštovanja pružajući ono što tradicionalna, frontalna nastava nije u mogućnosti – priliku za dijalog i međusobnu interakciju (Bruning, Saum, 2009). Budući da primjena i izbor suradničkog učenja u nastavi ovisi o nastavničkom izboru, nužno se nameće pitanje odnosa moći. Uključivanjem učenika u izbor nastavnih strategija, metoda i postupaka, poput omogućavanja izbora načina ostvarenja kurikulumski zadanih ciljeva, pruža im se priliku za sukonstrukcijsko djelovanje i visoku razinu uključenosti. A to donosi veću angažiranost te time i bolje rezultate unutar nastavnog procesa. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1765 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a nastavnik, učenik, suradničko učenje, nastava  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a teacher, pupil, cooperative learning, education  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a Drugi kongres pedagoga Hrvatske (24-26.09.2012 ; Opatija, Hrvatska)  |t Pedagogija i kultura. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum.  |d Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012  |n Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana  |z 978-953-99167-6-1  |g str. 135-141 
942 |c RZB  |u 2  |v Recenzija  |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad  |t 1.08 
999 |c 318112  |d 318110