Dislociranje moći u nastavnoj praksi – mogućnosti suradničkog učenja
Radom se želi ukazati na brojne mogućnosti, ali i ograničavajuće čimbenike, koje nudi suradničko učenje u nastavi. Ono ima za cilj osnažiti učenike, a potiče njihove socijalne i komunikativne aktivnosti, razvija i jača osjećaj samopoštovanja pružajući ono što tradicionalna, frontalna nastava nije u...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:318112/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Pedagogija i kultura. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012 |
Glavni autor: | Markić, Ivan, pedagog (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01996naa a2200229uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20131205155515.0 | ||
008 | 131111s2012 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)604289 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 604 |a Markić, Ivan, |c pedagog | |
245 | 1 | 0 | |a Dislociranje moći u nastavnoj praksi – mogućnosti suradničkog učenja / |c Ivan Markić. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Dislocation of power in the practice of teaching - cooperative learning opportunities | |
300 | |a 135-141 |f str. | ||
520 | |a Radom se želi ukazati na brojne mogućnosti, ali i ograničavajuće čimbenike, koje nudi suradničko učenje u nastavi. Ono ima za cilj osnažiti učenike, a potiče njihove socijalne i komunikativne aktivnosti, razvija i jača osjećaj samopoštovanja pružajući ono što tradicionalna, frontalna nastava nije u mogućnosti – priliku za dijalog i međusobnu interakciju (Bruning, Saum, 2009). Budući da primjena i izbor suradničkog učenja u nastavi ovisi o nastavničkom izboru, nužno se nameće pitanje odnosa moći. Uključivanjem učenika u izbor nastavnih strategija, metoda i postupaka, poput omogućavanja izbora načina ostvarenja kurikulumski zadanih ciljeva, pruža im se priliku za sukonstrukcijsko djelovanje i visoku razinu uključenosti. A to donosi veću angažiranost te time i bolje rezultate unutar nastavnog procesa. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1765 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a nastavnik, učenik, suradničko učenje, nastava |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a teacher, pupil, cooperative learning, education |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |a Drugi kongres pedagoga Hrvatske (24-26.09.2012 ; Opatija, Hrvatska) |t Pedagogija i kultura. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum. |d Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012 |n Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana |z 978-953-99167-6-1 |g str. 135-141 | |
942 | |c RZB |u 2 |v Recenzija |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad |t 1.08 | ||
999 | |c 318112 |d 318110 |