Dislociranje moći u nastavnoj praksi – mogućnosti suradničkog učenja
Radom se želi ukazati na brojne mogućnosti, ali i ograničavajuće čimbenike, koje nudi suradničko učenje u nastavi. Ono ima za cilj osnažiti učenike, a potiče njihove socijalne i komunikativne aktivnosti, razvija i jača osjećaj samopoštovanja pružajući ono što tradicionalna, frontalna nastava nije u...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:318112/Similar |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Pedagogija i kultura. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012 |
| Glavni autor: | Markić, Ivan, pedagog (-) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Markić, I. (2012). Dislociranje moći u nastavnoj praksi – mogućnosti suradničkog učenja: Dislociranje moći u nastavnoj praksi – mogućnosti suradničkog učenja. Pedagogija i kultura. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum.
Chicago stil citiranjaMarkić, Ivan. "Dislociranje moći u nastavnoj praksi – mogućnosti suradničkog učenja: Dislociranje moći u nastavnoj praksi – mogućnosti suradničkog učenja." 2012.
MLA stil citiranjaMarkić, Ivan. "Dislociranje moći u nastavnoj praksi – mogućnosti suradničkog učenja: Dislociranje moći u nastavnoj praksi – mogućnosti suradničkog učenja." 2012.


