Veličina učinka afektivne pripremljenosti ovisno o vrsti pripremnog podražaja

Glavni cilj ovog istraživanja bio je ustvrditi postojanje razlika u veličini učinka efekta afektivne pripremljenosti (prajminga) ovisno o vrsti pripremnog prodražaja (prajma). Afektivna pripremljenost se manifestira kao promjena u brzini vremena reakcije na ciljni podražaj (target) ovisno o tome je...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:318254/Similar
Glavni autor: Rebernjak, Blaž (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Rebernjak, B. (2012). Veličina učinka afektivne pripremljenosti ovisno o vrsti pripremnog podražaja: Veličina učinka afektivne pripremljenosti ovisno o vrsti pripremnog podražaja.

Chicago stil citiranja

Rebernjak, Blaž. Veličina učinka afektivne pripremljenosti ovisno o vrsti pripremnog podražaja: Veličina učinka afektivne pripremljenosti ovisno o vrsti pripremnog podražaja. 2012.

MLA stil citiranja

Rebernjak, Blaž. Veličina učinka afektivne pripremljenosti ovisno o vrsti pripremnog podražaja: Veličina učinka afektivne pripremljenosti ovisno o vrsti pripremnog podražaja. 2012.