Pokušaj doprinosa objektivnijem vrednovanju učeničkih pisanih radova/eseja

U radu su objavljeni rezultati istraživanja učeničkih pisanih radova / eseja u osnovnoj i srednjim školama u Republici Hrvatskoj: tema učeničkih pisanih radova / eseja (primjerenosti dobi učenika i ciljevima nastave) i njihova sadržajnog vrednovanja, te su predložena odgovarajuća poboljšanja. Utvrđe...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:318268/Details
Matična publikacija: International Symposium Education between tradition and modernity : proceedings. Tom 2
Skopje : University “SS. Cyril and Methodius”, Faculty of philosophy, 2013
Glavni autori: Alerić, Marko (-), Gazdić-Alerić, Tamara (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02614naa a2200229uu 4500
008 131111s2013 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)621202 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 481  |a Alerić, Marko 
245 1 0 |a Pokušaj doprinosa objektivnijem vrednovanju učeničkih pisanih radova/eseja /  |c Alerić, Marko ; Gazdić-Alerić, Tamara. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a An attempt at contribution to the more objective evaluation of pupils' written papers/compositions 
300 |a 45-56  |f str. 
520 |a U radu su objavljeni rezultati istraživanja učeničkih pisanih radova / eseja u osnovnoj i srednjim školama u Republici Hrvatskoj: tema učeničkih pisanih radova / eseja (primjerenosti dobi učenika i ciljevima nastave) i njihova sadržajnog vrednovanja, te su predložena odgovarajuća poboljšanja. Utvrđeno je kako problemi u vrednovanju sadržaja učeničkih školskih zadaća / eseja nastaju zbog ovih razloga: 1. zbog toga što nastavnici sami određuju teme školskih zadaća ne vodeći uvijek računa o tome da učenicima teme trebaju biti jasne i primjerene, kao i da konkretan cilj pisanja školskih zadaća mora biti poučavanje učenika vještini pisanja, odnosno poučavanje i uvježbavanje oblikovanja onih tipova tekstova s kojima će se učenici u životu najčešće susretati i koje će najčešće pisati. 2. zbog toga što učenici ne dobivaju upute u vezi s obradom zadane teme, tako da ne znaju o čemu i kako u vezi sa zadanom temom trebaju pisati (u uvodu, razradi, zaključku itd.). Predložena su konkretna rješenja koja bi trebala pridonijeti boljem poučavanju vještine pisanja i objektivnijem vrednovanju sadržajnoga dijela učeničkih pisanih radova (eseja), od kojih je najvažnije izrada kataloga tema školskih zadaća (eseja). 
536 |a Projekt MZOS  |f 227-2270729-0725 
546 |a HRV 
690 |a 6.03 
693 |a učenički pisani radovi / eseji, vrednovanje, katalog tema školskih zadaća / eseja  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a pupils’ written papers / compositions, evaluation problem, catalogue of in-class assignment topics  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Gazdić-Alerić, Tamara  |4 aut 
773 0 |a International Symposium Education between tradition and modernity (22.-24.09.2011. ; Skopje, Republika Makedonija)  |t International Symposium Education between tradition and modernity : proceedings. Tom 2  |d Skopje : University “SS. Cyril and Methodius”, Faculty of philosophy, 2013  |n Barakoska, Aneta  |z 978-608-238-012-4  |g str. 45-56 
942 |c RZB  |u 2  |v Recenzija  |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad  |t 1.08 
999 |c 318268  |d 318266