Pokušaj doprinosa objektivnijem vrednovanju učeničkih pisanih radova/eseja
U radu su objavljeni rezultati istraživanja učeničkih pisanih radova / eseja u osnovnoj i srednjim školama u Republici Hrvatskoj: tema učeničkih pisanih radova / eseja (primjerenosti dobi učenika i ciljevima nastave) i njihova sadržajnog vrednovanja, te su predložena odgovarajuća poboljšanja. Utvrđe...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:318268/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
International Symposium Education between tradition and modernity : proceedings. Tom 2 Skopje : University “SS. Cyril and Methodius”, Faculty of philosophy, 2013 |
Glavni autori: | Alerić, Marko (-), Gazdić-Alerić, Tamara (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02614naa a2200229uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s2013 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)621202 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 481 |a Alerić, Marko | |
245 | 1 | 0 | |a Pokušaj doprinosa objektivnijem vrednovanju učeničkih pisanih radova/eseja / |c Alerić, Marko ; Gazdić-Alerić, Tamara. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a An attempt at contribution to the more objective evaluation of pupils' written papers/compositions | |
300 | |a 45-56 |f str. | ||
520 | |a U radu su objavljeni rezultati istraživanja učeničkih pisanih radova / eseja u osnovnoj i srednjim školama u Republici Hrvatskoj: tema učeničkih pisanih radova / eseja (primjerenosti dobi učenika i ciljevima nastave) i njihova sadržajnog vrednovanja, te su predložena odgovarajuća poboljšanja. Utvrđeno je kako problemi u vrednovanju sadržaja učeničkih školskih zadaća / eseja nastaju zbog ovih razloga: 1. zbog toga što nastavnici sami određuju teme školskih zadaća ne vodeći uvijek računa o tome da učenicima teme trebaju biti jasne i primjerene, kao i da konkretan cilj pisanja školskih zadaća mora biti poučavanje učenika vještini pisanja, odnosno poučavanje i uvježbavanje oblikovanja onih tipova tekstova s kojima će se učenici u životu najčešće susretati i koje će najčešće pisati. 2. zbog toga što učenici ne dobivaju upute u vezi s obradom zadane teme, tako da ne znaju o čemu i kako u vezi sa zadanom temom trebaju pisati (u uvodu, razradi, zaključku itd.). Predložena su konkretna rješenja koja bi trebala pridonijeti boljem poučavanju vještine pisanja i objektivnijem vrednovanju sadržajnoga dijela učeničkih pisanih radova (eseja), od kojih je najvažnije izrada kataloga tema školskih zadaća (eseja). | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 227-2270729-0725 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 6.03 | ||
693 | |a učenički pisani radovi / eseji, vrednovanje, katalog tema školskih zadaća / eseja |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a pupils’ written papers / compositions, evaluation problem, catalogue of in-class assignment topics |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Gazdić-Alerić, Tamara |4 aut | |
773 | 0 | |a International Symposium Education between tradition and modernity (22.-24.09.2011. ; Skopje, Republika Makedonija) |t International Symposium Education between tradition and modernity : proceedings. Tom 2 |d Skopje : University “SS. Cyril and Methodius”, Faculty of philosophy, 2013 |n Barakoska, Aneta |z 978-608-238-012-4 |g str. 45-56 | |
942 | |c RZB |u 2 |v Recenzija |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad |t 1.08 | ||
999 | |c 318268 |d 318266 |