Kultura mišljenja i pozicioniranje autoriteta u ranom odgoju i obrazovanju
Postmodernističko shvaćanje djeteta kao osobe koja ima pravo da ga se čuje, pravo na sudjelovanje i na donošenje odluka, te kao osobe koja može kompetentno razumjeti svoja iskustva i o njima reflektirati, predstavljaju etičke, logičke i pedagoške temelje odgojno-obrazovnog pristupa zasnovanog na slu...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:322288/Similar |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Pedagogija i kultura / ur. Neven Hrvatić, Anita Klapan Str. 364-371 |
| Glavni autor: | Slunjski, Edita (-) |
| Ostali autori: | Hrvatić, Neven (Editor) |
| Vrsta građe: | Knjiga |
| Jezik: | hrv |
| Predmet: |
APA stil citiranja
Slunjski, E., & Hrvatić, N. (2012). Kultura mišljenja i pozicioniranje autoriteta u ranom odgoju i obrazovanju: Kultura mišljenja i pozicioniranje autoriteta u ranom odgoju i obrazovanju. Pedagogija i kultura / ur. Neven Hrvatić, Anita Klapan.
Chicago stil citiranjaSlunjski, Edita, and Neven Hrvatić. "Kultura mišljenja i pozicioniranje autoriteta u ranom odgoju i obrazovanju: Kultura mišljenja i pozicioniranje autoriteta u ranom odgoju i obrazovanju." 2012.
MLA stil citiranjaSlunjski, Edita, and Neven Hrvatić. "Kultura mišljenja i pozicioniranje autoriteta u ranom odgoju i obrazovanju: Kultura mišljenja i pozicioniranje autoriteta u ranom odgoju i obrazovanju." 2012.