Kultura mišljenja i pozicioniranje autoriteta u ranom odgoju i obrazovanju

Postmodernističko shvaćanje djeteta kao osobe koja ima pravo da ga se čuje, pravo na sudjelovanje i na donošenje odluka, te kao osobe koja može kompetentno razumjeti svoja iskustva i o njima reflektirati, predstavljaju etičke, logičke i pedagoške temelje odgojno-obrazovnog pristupa zasnovanog na slu...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:322288/Similar
Matična publikacija: Pedagogija i kultura / ur. Neven Hrvatić, Anita Klapan
Str. 364-371
Glavni autor: Slunjski, Edita (-)
Ostali autori: Hrvatić, Neven (Editor)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Predmet:

APA stil citiranja

Slunjski, E., & Hrvatić, N. (2012). Kultura mišljenja i pozicioniranje autoriteta u ranom odgoju i obrazovanju: Kultura mišljenja i pozicioniranje autoriteta u ranom odgoju i obrazovanju. Pedagogija i kultura / ur. Neven Hrvatić, Anita Klapan.

Chicago stil citiranja

Slunjski, Edita, and Neven Hrvatić. "Kultura mišljenja i pozicioniranje autoriteta u ranom odgoju i obrazovanju: Kultura mišljenja i pozicioniranje autoriteta u ranom odgoju i obrazovanju." 2012.

MLA stil citiranja

Slunjski, Edita, and Neven Hrvatić. "Kultura mišljenja i pozicioniranje autoriteta u ranom odgoju i obrazovanju: Kultura mišljenja i pozicioniranje autoriteta u ranom odgoju i obrazovanju." 2012.