Didaktički modeli u stvaranju produktivnih procesa poučavanja i učenja

Ovaj rad utemeljen je na znanstveno-kritičkom promišljanju odgojno-obrazovnog rada u nastavi. Posebna je pozornost usmjerena na didaktičke modele kao teorijske konstrukte u planiranju, organiziranju i vođenju nastave te na analizu i modeliranje didaktičkog djelovanja u sklopu školske nastavne djelat...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:322304/Details
Matična publikacija: Towards establishing a framework of values and standards of quality: selected theoretical-methodological concepts / ur. Olivera Gajić
Str. 69-82
Glavni autor: Jurčić, Marko, pedagog (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
LEADER 02023nam a22001937a 4500
005 20140115120020.0
008 140115b2011 rb ||||| |||| 00| 0 hrv d
035 |a (CROSBI)657619 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 591  |a Jurčić, Marko,   |c pedagog 
245 1 0 |a Didaktički modeli u stvaranju produktivnih procesa poučavanja i učenja /   |c Marko Jurčić. 
246 |a Didactical models increating productive teaching processes 
300 |a 69-82 str. 
520 |a Ovaj rad utemeljen je na znanstveno-kritičkom promišljanju odgojno-obrazovnog rada u nastavi. Posebna je pozornost usmjerena na didaktičke modele kao teorijske konstrukte u planiranju, organiziranju i vođenju nastave te na analizu i modeliranje didaktičkog djelovanja u sklopu školske nastavne djelatnosti. Autor elaborira svrhe cjelovitog ili integriranog poučavanja i učenja uz pluralizam nastavne situacije i strategija (okupljanje metoda, socijalnih oblika rada te didaktičkih sustava nastave), koji predstavlja smjernicu razvoja suvremene nastave. Radi se o profesionalnosti nastavnika koja se ne može obnašati izvan okvira nužnoga znanja o didaktičkim modelima i sposobnosti u stvaranju produktivnih procesa poučavanja i učenja. Što ukazuje na nužnost pomirenja poziva i subjektivne percepcije didaktičkih modela nastave u postizanju ciljeva odgoja i obrazovanja kojima teži. Na taj način s „više razine“ nastavnik može razumjeti, procjenjivati i kontrolirati vlastite kompetencije viđene u njihovoj cjelovi¬tosti mogućih utjecaja na učenikovo uspješno i učinkovito učenje. 
693 |2 CROSBI  |a učenik, nastavnik, didaktički modeli poučavanja  |l hrv 
700 |4 aut 
773 0 |a Towards establishing a framework of values and standards of quality  |d Novi Sad : KriMel ; Budisava, 2011  |g Str. 69-82  |t Towards establishing a framework of values and standards of quality: selected theoretical-methodological concepts / ur. Olivera Gajić.  |z 978-86-6065-093-3 
942 |c CLA  |t 1.16.1  |u 2 
999 |c 322304  |d 322301