Didaktički modeli u stvaranju produktivnih procesa poučavanja i učenja
Ovaj rad utemeljen je na znanstveno-kritičkom promišljanju odgojno-obrazovnog rada u nastavi. Posebna je pozornost usmjerena na didaktičke modele kao teorijske konstrukte u planiranju, organiziranju i vođenju nastave te na analizu i modeliranje didaktičkog djelovanja u sklopu školske nastavne djelat...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:322304/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Towards establishing a framework of values and standards of quality: selected theoretical-methodological concepts / ur. Olivera Gajić Str. 69-82 |
Glavni autor: | Jurčić, Marko, pedagog (-) |
Vrsta građe: | Knjiga |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02023nam a22001937a 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20140115120020.0 | ||
008 | 140115b2011 rb ||||| |||| 00| 0 hrv d | ||
035 | |a (CROSBI)657619 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 591 |a Jurčić, Marko, |c pedagog | |
245 | 1 | 0 | |a Didaktički modeli u stvaranju produktivnih procesa poučavanja i učenja / |c Marko Jurčić. |
246 | |a Didactical models increating productive teaching processes | ||
300 | |a 69-82 str. | ||
520 | |a Ovaj rad utemeljen je na znanstveno-kritičkom promišljanju odgojno-obrazovnog rada u nastavi. Posebna je pozornost usmjerena na didaktičke modele kao teorijske konstrukte u planiranju, organiziranju i vođenju nastave te na analizu i modeliranje didaktičkog djelovanja u sklopu školske nastavne djelatnosti. Autor elaborira svrhe cjelovitog ili integriranog poučavanja i učenja uz pluralizam nastavne situacije i strategija (okupljanje metoda, socijalnih oblika rada te didaktičkih sustava nastave), koji predstavlja smjernicu razvoja suvremene nastave. Radi se o profesionalnosti nastavnika koja se ne može obnašati izvan okvira nužnoga znanja o didaktičkim modelima i sposobnosti u stvaranju produktivnih procesa poučavanja i učenja. Što ukazuje na nužnost pomirenja poziva i subjektivne percepcije didaktičkih modela nastave u postizanju ciljeva odgoja i obrazovanja kojima teži. Na taj način s „više razine“ nastavnik može razumjeti, procjenjivati i kontrolirati vlastite kompetencije viđene u njihovoj cjelovi¬tosti mogućih utjecaja na učenikovo uspješno i učinkovito učenje. | ||
693 | |2 CROSBI |a učenik, nastavnik, didaktički modeli poučavanja |l hrv | ||
700 | |4 aut | ||
773 | 0 | |a Towards establishing a framework of values and standards of quality |d Novi Sad : KriMel ; Budisava, 2011 |g Str. 69-82 |t Towards establishing a framework of values and standards of quality: selected theoretical-methodological concepts / ur. Olivera Gajić. |z 978-86-6065-093-3 | |
942 | |c CLA |t 1.16.1 |u 2 | ||
999 | |c 322304 |d 322301 |