Didaktički modeli u stvaranju produktivnih procesa poučavanja i učenja
Ovaj rad utemeljen je na znanstveno-kritičkom promišljanju odgojno-obrazovnog rada u nastavi. Posebna je pozornost usmjerena na didaktičke modele kao teorijske konstrukte u planiranju, organiziranju i vođenju nastave te na analizu i modeliranje didaktičkog djelovanja u sklopu školske nastavne djelat...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:322304/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Towards establishing a framework of values and standards of quality: selected theoretical-methodological concepts / ur. Olivera Gajić Str. 69-82 |
Glavni autor: | Jurčić, Marko, pedagog (-) |
Vrsta građe: | Knjiga |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Jurčić, M. (2011). Didaktički modeli u stvaranju produktivnih procesa poučavanja i učenja: Didaktički modeli u stvaranju produktivnih procesa poučavanja i učenja. Towards establishing a framework of values and standards of quality: selected theoretical-methodological concepts / ur. Olivera Gajić.
Chicago stil citiranjaJurčić, Marko. "Didaktički modeli u stvaranju produktivnih procesa poučavanja i učenja: Didaktički modeli u stvaranju produktivnih procesa poučavanja i učenja." 2011.
MLA stil citiranjaJurčić, Marko. "Didaktički modeli u stvaranju produktivnih procesa poučavanja i učenja: Didaktički modeli u stvaranju produktivnih procesa poučavanja i učenja." 2011.