Povezanost razrednog ozračja i interkulturalne osjetljivosti

U složenim i isprepletenim odnosima unutar škole učenici i njihovi učitelji, iako na različitim razinama, utječu na razvoj vlastitog razrednog ozračja i vlastitih interkulturalnih odnosa. Stvaraju pretpostavku za ugodno i podržavajuće razredno ozračje na temeljima uključenosti učenika u razrednu zaj...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:322413/Similar
Matična publikacija: Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja
Str. 495-510
Glavni autori: Jurčić, Marko, pedagog (-), Matešić, Irena (Author)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Online pristup: http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=122529

APA stil citiranja

Jurčić, M. (2010). Povezanost razrednog ozračja i interkulturalne osjetljivosti: Povezanost razrednog ozračja i interkulturalne osjetljivosti. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja.

Chicago stil citiranja

Jurčić, Marko. "Povezanost razrednog ozračja i interkulturalne osjetljivosti: Povezanost razrednog ozračja i interkulturalne osjetljivosti." 2010.

MLA stil citiranja

Jurčić, Marko. "Povezanost razrednog ozračja i interkulturalne osjetljivosti: Povezanost razrednog ozračja i interkulturalne osjetljivosti." 2010.