Učiteljevo zadovoljstvo temeljnim čimbenicima izvannastavnih aktivnosti
Učiteljevo zadovoljstvo u oblikovanju i izvođenju izvannastavnih aktivnosti reflektira se: na doživljaj potpore od strane školske uprave (komunikacija, prostor, sredstva, oprema), na slobodu u izboru programa izvannastavne aktivnosti (omogućavanje učitelju da vodi onu izvannastavnu aktivnost za koju...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:322415/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja Str. 9-26 |
Glavni autor: | Jurčić, Marko, pedagog (-) |
Vrsta građe: | Knjiga |
Jezik: | hrv |
Online pristup: |
http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=57951 |
LEADER | 03479nam a22001937a 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20140116134806.0 | ||
008 | 140116b2008 hr ||||| |||| 00| 0 hrv d | ||
035 | |a (CORSBI)657599 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |d HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 591 |a Jurčić, Marko, |c pedagog | |
245 | 1 | 0 | |a Učiteljevo zadovoljstvo temeljnim čimbenicima izvannastavnih aktivnosti / |c Marko Jurčić. |
246 | |a Teachers satisfaction with basic factors of extracurricular activities | ||
300 | |a 9-26 str. | ||
520 | |a Učiteljevo zadovoljstvo u oblikovanju i izvođenju izvannastavnih aktivnosti reflektira se: na doživljaj potpore od strane školske uprave (komunikacija, prostor, sredstva, oprema), na slobodu u izboru programa izvannastavne aktivnosti (omogućavanje učitelju da vodi onu izvannastavnu aktivnost za koju ima sklonost), na način uključivanja učenika u program izvannastavnih aktivnosti (uključenost učenika u skladu sa sposobnostima, potrebama i interesima) te na stručno osposobljavanje učitelja (usvajanje znanja i stjecanje sposobnosti na seminarima i radionicama u organizaciji stručnih institucija) kao temeljnim čimbenicima izvannastavnih aktivnosti. Rad predstavlja statistički obrađene i interpretirane rezultate. Utvrđeno je da nema signifikantne razlike između ispitanika s obzirom na spol, tip razreda i tip škole u njihovu zadovoljstvu potporom od strane školske uprave. No, utvrđeno je da su učitelji s više od 20 godina staža zadovoljniji potporom od strane školske uprave u odnosu na mlađe učitelje, posebice u odnosu na učitelje koji imaju do 10 godina staža. Utvrđeno je da ne postoji statistički značajna razlika između ispitanika s obzirom na spol na subskali samostalnost u izboru programa. Međutima, utvrđena je razlika između ispitanika s obzirom na staž, tip škole i tip razreda, učitelji s više od 20 godina staža i učitelji gradskih škola zadovoljniji su samostalnošću u izboru programa izvannastavne aktivnosti u odnosu na mlađe učitelje i učitelje prigradskih škola, samostalnošću u izboru programa izvannastavne aktivnosti najzadovoljniji su učitelji 4. razreda, a najmanje su zadovoljni učitelji kombiniranih odjela. Istraživanje ne potvrđuje postojanje statistički značajne razlike između ispitanika u njihovu zadovoljstvu na subskali uključenost učenika u izvannastavne aktivnosti s obzirom na staž, tip škole i spol. Međutim, dobiveni su statistički značajni učinci na subskali uključenost učenika u izvannastavne aktivnosti s obzirom na tip razreda, najzadovoljniji su učitelji 4. razreda, a najmanje su zadovoljni učitelji kombiniranih razrednih odjela. Utvrđeno je da ne postoji statistički značajna razlika između učitelja u njihovu zadovoljstvu na subskali stručno usavršavanje s obzirom na spol, tip razreda i tip škole. Učinak staža na subskali stručno usavršavanje statistički je značajan. Učitelji s više od 20 godina staža zadovoljniji su stručnim usavršavanjem u odnosu na učitelje između 10 i 20 godina staža. Osobito su nezadovoljni učitelji s manje od 10 godina staža. | ||
693 | |2 CROSBI |a učitelj, učenik, izvannastavne aktivnosti, uprava škole |l hrv | ||
773 | 0 | |a Život i škola |d Osijek : Filozofski fakultet, 2008 |g Str. 9-26 |k 2 (2008), 20 |t Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja |x 0044-4855 | |
856 | |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=57951 | ||
942 | |c CLA |t 1.01 |u 2 | ||
999 | |c 322415 |d 322412 |