Učiteljevo zadovoljstvo temeljnim čimbenicima izvannastavnih aktivnosti

Učiteljevo zadovoljstvo u oblikovanju i izvođenju izvannastavnih aktivnosti reflektira se: na doživljaj potpore od strane školske uprave (komunikacija, prostor, sredstva, oprema), na slobodu u izboru programa izvannastavne aktivnosti (omogućavanje učitelju da vodi onu izvannastavnu aktivnost za koju...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:322415/Details
Matična publikacija: Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja
Str. 9-26
Glavni autor: Jurčić, Marko, pedagog (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Online pristup: http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=57951
LEADER 03479nam a22001937a 4500
005 20140116134806.0
008 140116b2008 hr ||||| |||| 00| 0 hrv d
035 |a (CORSBI)657599 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |d HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 591  |a Jurčić, Marko,   |c pedagog 
245 1 0 |a Učiteljevo zadovoljstvo temeljnim čimbenicima izvannastavnih aktivnosti /   |c Marko Jurčić. 
246 |a Teachers satisfaction with basic factors of extracurricular activities 
300 |a 9-26 str. 
520 |a Učiteljevo zadovoljstvo u oblikovanju i izvođenju izvannastavnih aktivnosti reflektira se: na doživljaj potpore od strane školske uprave (komunikacija, prostor, sredstva, oprema), na slobodu u izboru programa izvannastavne aktivnosti (omogućavanje učitelju da vodi onu izvannastavnu aktivnost za koju ima sklonost), na način uključivanja učenika u program izvannastavnih aktivnosti (uključenost učenika u skladu sa sposobnostima, potrebama i interesima) te na stručno osposobljavanje učitelja (usvajanje znanja i stjecanje sposobnosti na seminarima i radionicama u organizaciji stručnih institucija) kao temeljnim čimbenicima izvannastavnih aktivnosti. Rad predstavlja statistički obrađene i interpretirane rezultate. Utvrđeno je da nema signifikantne razlike između ispitanika s obzirom na spol, tip razreda i tip škole u njihovu zadovoljstvu potporom od strane školske uprave. No, utvrđeno je da su učitelji s više od 20 godina staža zadovoljniji potporom od strane školske uprave u odnosu na mlađe učitelje, posebice u odnosu na učitelje koji imaju do 10 godina staža. Utvrđeno je da ne postoji statistički značajna razlika između ispitanika s obzirom na spol na subskali samostalnost u izboru programa. Međutima, utvrđena je razlika između ispitanika s obzirom na staž, tip škole i tip razreda, učitelji s više od 20 godina staža i učitelji gradskih škola zadovoljniji su samostalnošću u izboru programa izvannastavne aktivnosti u odnosu na mlađe učitelje i učitelje prigradskih škola, samostalnošću u izboru programa izvannastavne aktivnosti najzadovoljniji su učitelji 4. razreda, a najmanje su zadovoljni učitelji kombiniranih odjela. Istraživanje ne potvrđuje postojanje statistički značajne razlike između ispitanika u njihovu zadovoljstvu na subskali uključenost učenika u izvannastavne aktivnosti s obzirom na staž, tip škole i spol. Međutim, dobiveni su statistički značajni učinci na subskali uključenost učenika u izvannastavne aktivnosti s obzirom na tip razreda, najzadovoljniji su učitelji 4. razreda, a najmanje su zadovoljni učitelji kombiniranih razrednih odjela. Utvrđeno je da ne postoji statistički značajna razlika između učitelja u njihovu zadovoljstvu na subskali stručno usavršavanje s obzirom na spol, tip razreda i tip škole. Učinak staža na subskali stručno usavršavanje statistički je značajan. Učitelji s više od 20 godina staža zadovoljniji su stručnim usavršavanjem u odnosu na učitelje između 10 i 20 godina staža. Osobito su nezadovoljni učitelji s manje od 10 godina staža. 
693 |2 CROSBI  |a učitelj, učenik, izvannastavne aktivnosti, uprava škole  |l hrv 
773 0 |a Život i škola  |d Osijek : Filozofski fakultet, 2008  |g Str. 9-26  |k 2 (2008), 20  |t Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja  |x 0044-4855 
856 |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=57951 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 2 
999 |c 322415  |d 322412