Robert J. Marzano, Tina Boogren, Tammy Heflebower, Jessica Kanold-McIntyre, Debra Pickering: Becoming a Reflective Teacher
Cilj ove knjige, kako navode autori, jest osposobiti učitelje znanjem i alatima koje nude brojna teorijska i praktična istraživanja, a na temelju kojih se mogu mijenjati, unaprjeđivati i prilagođavati nastavna djelovanja s ciljem poboljšavanja učenikovih postignuća. Kako bi poslužio ostvarenju naved...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:335174 |
---|---|
Matična publikacija: |
Školski vjesnik: časopis za pedagoška i školska pitanja 63 (2014), 1−2 ; str. 246-249 |
Glavni autor: | Markić, Ivan, pedagog (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Online pristup: |
http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=184145 |