Robert J. Marzano, Tina Boogren, Tammy Heflebower, Jessica Kanold-McIntyre, Debra Pickering: Becoming a Reflective Teacher

Cilj ove knjige, kako navode autori, jest osposobiti učitelje znanjem i alatima koje nude brojna teorijska i praktična istraživanja, a na temelju kojih se mogu mijenjati, unaprjeđivati i prilagođavati nastavna djelovanja s ciljem poboljšavanja učenikovih postignuća. Kako bi poslužio ostvarenju naved...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:335174/Details
Matična publikacija: Školski vjesnik: časopis za pedagoška i školska pitanja
63 (2014), 1−2 ; str. 246-249
Glavni autor: Markić, Ivan, pedagog (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=184145
LEADER 01652naa a2200253uu 4500
005 20150110100533.0
008 150109s2014 xx hrv|d
035 |a (CROSBI)701736 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Markić, Ivan,   |9 604  |c pedagog 
245 1 0 |a Robert J. Marzano, Tina Boogren, Tammy Heflebower, Jessica Kanold-McIntyre, Debra Pickering: Becoming a Reflective Teacher /  |c Ivan Markić. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Robert J. Marzano, Tina Boogren, Tammy Heflebower, Jessica Kanold-McIntyre, Debra Pickering: Becoming a Reflective Teacher 
300 |a 246-249  |f str. 
363 |a 63  |b 1−2  |i 2014 
520 |a Cilj ove knjige, kako navode autori, jest osposobiti učitelje znanjem i alatima koje nude brojna teorijska i praktična istraživanja, a na temelju kojih se mogu mijenjati, unaprjeđivati i prilagođavati nastavna djelovanja s ciljem poboljšavanja učenikovih postignuća. Kako bi poslužio ostvarenju navedenoga cilja, sadržaj knjige obiluje promišljanjima nastavne prakse i nudi široku lepezu specifičnih postupaka refleksivnog praktičara oslanjajući se na pitanja o točno određenim dimenzijama učinkovita planiranja nastavnog procesa. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1765 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a nastavnik, nastava, ciljevi  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a teacher, teaching, goals  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Školski vjesnik: časopis za pedagoška i školska pitanja  |x 0037-654X  |g 63 (2014), 1−2 ; str. 246-249 
856 |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=184145 
942 |c CLA  |u 2  |z Ostalo - prikaz  |t 1.19 
999 |c 335174  |d 335171