Terminološka redundancija ili distinktivna nužnost kurikulumskog diskursa

Oblikovanje strateških dokumenata za razvoj nacionalnih obrazovnih sustava jedan je od glavnih učinaka europeizacije na hrvatski odgojno- obrazovni sustav te jedno od središnjih pitanja hrvatske pedagogije. Neki od spomenutih svakako su Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i opće obvezn...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:335658/Details
Matična publikacija: Pedagogija, obrazovanje i nastava, svezak 1.
Mostar : Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014
Glavni autor: Blažević Simić, Ana (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02381naa a2200229uu 4500
005 20150115093707.0
008 150109s2014 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)712635 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Blažević Simić, Ana  |9 636 
245 1 0 |a Terminološka redundancija ili distinktivna nužnost kurikulumskog diskursa /  |c Ana Blažević Simić. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Terminological redundancy or a distinctive necessity of curriculum discourse? 
300 |a 69-75  |f str. 
520 |a Oblikovanje strateških dokumenata za razvoj nacionalnih obrazovnih sustava jedan je od glavnih učinaka europeizacije na hrvatski odgojno- obrazovni sustav te jedno od središnjih pitanja hrvatske pedagogije. Neki od spomenutih svakako su Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i opće obvezno obrazovanje u osnovnoj i srednjoj školi (2010), Kurikulum građanskog odgoja i obrazovanja (2012) te izrazito aktualan Kurikulum zdravstvenog odgoja (2012). Donošenjem takvih dokumenata Hrvatska prati aktualni proces harmonizacije europskog obrazovnog prostora te se priključuje europskim zemljama koje su takve dokumente već donijele sa svrhom što uspješnijeg planiranja i ostvarivanja općeg obrazovanja. U radu će se upravo na temelju navedenih primjera nastojati napraviti nužna distinkcija između inih terminoloških verzija kurikuluma, jer su dosadašnja iskustva pokazala nedosljedno korištenje nekoliko sličnih izraza poput nacionalnog, školskog, razlikovnog, jezgrovnog ili pak predmetnog kurikuluma. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1769 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a kurikulumski diskurs, terminološke nedoumice, nacionalni kurikulum, jezgrovni kurikulum, školski kurikulum, predmetni kurikulum  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a curricular discourse, terminological confusion, national curriculum, core curriculum, school curriculum, subject curriculum  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a Druga međunarodna znanstvena konferencija „Pedagogija, obrazovanje i nastava“ (21.-23.03.2013. ; Mostar, Bosna i Hercegovina)  |t Pedagogija, obrazovanje i nastava, svezak 1.  |d Mostar : Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014  |n Hrvatić, N. i sur.  |z 9789958160233  |g str. 69-75 
942 |c RZB  |u 2  |v Recenzija  |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad  |t 1.08 
999 |c 335658  |d 335655