Terminološka redundancija ili distinktivna nužnost kurikulumskog diskursa
Oblikovanje strateških dokumenata za razvoj nacionalnih obrazovnih sustava jedan je od glavnih učinaka europeizacije na hrvatski odgojno- obrazovni sustav te jedno od središnjih pitanja hrvatske pedagogije. Neki od spomenutih svakako su Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i opće obvezn...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:335658/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Pedagogija, obrazovanje i nastava, svezak 1. Mostar : Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014 |
Glavni autor: | Blažević Simić, Ana (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02381naa a2200229uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20150115093707.0 | ||
008 | 150109s2014 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)712635 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Blažević Simić, Ana |9 636 | |
245 | 1 | 0 | |a Terminološka redundancija ili distinktivna nužnost kurikulumskog diskursa / |c Ana Blažević Simić. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Terminological redundancy or a distinctive necessity of curriculum discourse? | |
300 | |a 69-75 |f str. | ||
520 | |a Oblikovanje strateških dokumenata za razvoj nacionalnih obrazovnih sustava jedan je od glavnih učinaka europeizacije na hrvatski odgojno- obrazovni sustav te jedno od središnjih pitanja hrvatske pedagogije. Neki od spomenutih svakako su Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i opće obvezno obrazovanje u osnovnoj i srednjoj školi (2010), Kurikulum građanskog odgoja i obrazovanja (2012) te izrazito aktualan Kurikulum zdravstvenog odgoja (2012). Donošenjem takvih dokumenata Hrvatska prati aktualni proces harmonizacije europskog obrazovnog prostora te se priključuje europskim zemljama koje su takve dokumente već donijele sa svrhom što uspješnijeg planiranja i ostvarivanja općeg obrazovanja. U radu će se upravo na temelju navedenih primjera nastojati napraviti nužna distinkcija između inih terminoloških verzija kurikuluma, jer su dosadašnja iskustva pokazala nedosljedno korištenje nekoliko sličnih izraza poput nacionalnog, školskog, razlikovnog, jezgrovnog ili pak predmetnog kurikuluma. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1769 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a kurikulumski diskurs, terminološke nedoumice, nacionalni kurikulum, jezgrovni kurikulum, školski kurikulum, predmetni kurikulum |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a curricular discourse, terminological confusion, national curriculum, core curriculum, school curriculum, subject curriculum |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |a Druga međunarodna znanstvena konferencija „Pedagogija, obrazovanje i nastava“ (21.-23.03.2013. ; Mostar, Bosna i Hercegovina) |t Pedagogija, obrazovanje i nastava, svezak 1. |d Mostar : Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014 |n Hrvatić, N. i sur. |z 9789958160233 |g str. 69-75 | |
942 | |c RZB |u 2 |v Recenzija |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad |t 1.08 | ||
999 | |c 335658 |d 335655 |