Terminološka redundancija ili distinktivna nužnost kurikulumskog diskursa
Oblikovanje strateških dokumenata za razvoj nacionalnih obrazovnih sustava jedan je od glavnih učinaka europeizacije na hrvatski odgojno- obrazovni sustav te jedno od središnjih pitanja hrvatske pedagogije. Neki od spomenutih svakako su Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i opće obvezn...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:335658/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Pedagogija, obrazovanje i nastava, svezak 1. Mostar : Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014 |
Glavni autor: | Blažević Simić, Ana (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Blažević Simić, A. (2014). Terminološka redundancija ili distinktivna nužnost kurikulumskog diskursa: Terminološka redundancija ili distinktivna nužnost kurikulumskog diskursa. Pedagogija, obrazovanje i nastava, svezak 1..
Chicago stil citiranjaBlažević Simić, Ana. "Terminološka redundancija ili distinktivna nužnost kurikulumskog diskursa: Terminološka redundancija ili distinktivna nužnost kurikulumskog diskursa." 2014.
MLA stil citiranjaBlažević Simić, Ana. "Terminološka redundancija ili distinktivna nužnost kurikulumskog diskursa: Terminološka redundancija ili distinktivna nužnost kurikulumskog diskursa." 2014.