Terminološka redundancija ili distinktivna nužnost kurikulumskog diskursa

Oblikovanje strateških dokumenata za razvoj nacionalnih obrazovnih sustava jedan je od glavnih učinaka europeizacije na hrvatski odgojno- obrazovni sustav te jedno od središnjih pitanja hrvatske pedagogije. Neki od spomenutih svakako su Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i opće obvezn...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:335658/Similar
Matična publikacija: Pedagogija, obrazovanje i nastava, svezak 1.
Mostar : Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014
Glavni autor: Blažević Simić, Ana (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Blažević Simić, A. (2014). Terminološka redundancija ili distinktivna nužnost kurikulumskog diskursa: Terminološka redundancija ili distinktivna nužnost kurikulumskog diskursa. Pedagogija, obrazovanje i nastava, svezak 1..

Chicago stil citiranja

Blažević Simić, Ana. "Terminološka redundancija ili distinktivna nužnost kurikulumskog diskursa: Terminološka redundancija ili distinktivna nužnost kurikulumskog diskursa." 2014.

MLA stil citiranja

Blažević Simić, Ana. "Terminološka redundancija ili distinktivna nužnost kurikulumskog diskursa: Terminološka redundancija ili distinktivna nužnost kurikulumskog diskursa." 2014.