Jugoslavenski paviljon na Svjetskoj izložbi u Parizu 1937. i reprezentacijska paradigma nove državne kulturne politike
Svjetske izložbe u razdoblju između dva svjetska rata postaju specifična reprezentacijska paradigma koja u obličju idealizirane slike svijeta objedinjava raznorodne segmente kulturne produkcije i politike. Pariška izložba 1937. u tom smislu označava kulminacijsku točku medijalizacije složenih odnosa...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:336175/Similar |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Radovi Instituta za povijest umjetnosti 37 (2013) 37 ; str. 179-192 |
| Glavni autor: | Galjer, Jasna (-) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
| Online pristup: |
http://hrcak.srce.hr/138253 |
APA stil citiranja
Galjer, J. (2013). Jugoslavenski paviljon na Svjetskoj izložbi u Parizu 1937. i reprezentacijska paradigma nove državne kulturne politike: Jugoslavenski paviljon na Svjetskoj izložbi u Parizu 1937. i reprezentacijska paradigma nove državne kulturne politike. Radovi Instituta za povijest umjetnosti, p. 7.
Chicago stil citiranjaGaljer, Jasna. "Jugoslavenski paviljon na Svjetskoj izložbi u Parizu 1937. i reprezentacijska paradigma nove državne kulturne politike: Jugoslavenski paviljon na Svjetskoj izložbi u Parizu 1937. i reprezentacijska paradigma nove državne kulturne politike." 2013: 7.
MLA stil citiranjaGaljer, Jasna. "Jugoslavenski paviljon na Svjetskoj izložbi u Parizu 1937. i reprezentacijska paradigma nove državne kulturne politike: Jugoslavenski paviljon na Svjetskoj izložbi u Parizu 1937. i reprezentacijska paradigma nove državne kulturne politike." 2013: 7.