Ekonomsko značenje kooperativnog marketinga nabave u prehrambenoj industriji
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000090142/Similar |
---|---|
Glavni autor: | Ščap, Štefan (-) |
Vrsta građe: | Knjiga |
Jezik: | hrv |
Impresum: |
Zagreb :
Š. Ščap,
1992.
|
Predmet: |
APA stil citiranja
Ščap, Š. (1992). Ekonomsko značenje kooperativnog marketinga nabave u prehrambenoj industriji: Ekonomsko značenje kooperativnog marketinga nabave u prehrambenoj industriji : doktorska disertacija. Zagreb: Š. Ščap.
Chicago stil citiranjaŠčap, Štefan. Ekonomsko značenje kooperativnog marketinga nabave u prehrambenoj industriji: Ekonomsko značenje kooperativnog marketinga nabave u prehrambenoj industriji : doktorska disertacija. Zagreb: Š. Ščap, 1992.
MLA stil citiranjaŠčap, Štefan. Ekonomsko značenje kooperativnog marketinga nabave u prehrambenoj industriji: Ekonomsko značenje kooperativnog marketinga nabave u prehrambenoj industriji : doktorska disertacija. Zagreb: Š. Ščap, 1992.