Ekonomsko značenje kooperativnog marketinga nabave u prehrambenoj industriji

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000090142/Similar
Glavni autor: Ščap, Štefan (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : Š. Ščap, 1992.
Predmet:

APA stil citiranja

Ščap, Š. (1992). Ekonomsko značenje kooperativnog marketinga nabave u prehrambenoj industriji: Ekonomsko značenje kooperativnog marketinga nabave u prehrambenoj industriji : doktorska disertacija. Zagreb: Š. Ščap.

Chicago stil citiranja

Ščap, Štefan. Ekonomsko značenje kooperativnog marketinga nabave u prehrambenoj industriji: Ekonomsko značenje kooperativnog marketinga nabave u prehrambenoj industriji : doktorska disertacija. Zagreb: Š. Ščap, 1992.

MLA stil citiranja

Ščap, Štefan. Ekonomsko značenje kooperativnog marketinga nabave u prehrambenoj industriji: Ekonomsko značenje kooperativnog marketinga nabave u prehrambenoj industriji : doktorska disertacija. Zagreb: Š. Ščap, 1992.