|
|
|
|
LEADER |
05017cam a2200397 i 4500 |
001 |
NSK01000187419 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20090929094953.0 |
008 |
970418s1996 ci a m 000 0 hrv |
035 |
|
|
|9 (HR-ZaNSK)187627
|
035 |
|
|
|9 (HR-ZaNSK)970418004
|
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)000187419
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
|
|
|a 656.1.01
|
100 |
1 |
|
|a Marić, Vladimir,
|c inženjer prometa
|
245 |
1 |
0 |
|a Metode optimizacije javnog gradskoga prometnog sustava :
|b doktorska disertacija /
|c Vladimir Marić.
|
260 |
|
|
|a Zagreb :
|b V. Marić,
|c 1996
|e ([s. l. :
|f s. n.])
|
300 |
|
|
|a 132 lista :
|b table, graf. prikazi ;
|c 30 cm.
|
500 |
|
|
|a Doktor tehničkih znanosti - tehnologija prometa
|
502 |
|
|
|a Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb, 1996
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: str. 121-128
|
504 |
|
|
|a Summary
|
520 |
|
|
|a Sažetak: Disertacija pod naslovom "METODE OPTIMIRANJA JAVNOGA GRADSKOGA PROMETNOG SUSTAVA" izrađena je u šest poglavlja odnosno komplementarnih cjelina. U prvom uvodnom poglavlju prikazana je metodologija istraživanja s kratkim osvrtom na razvitak javnoga gradskoga prometnog sustava. Kao temeljni cilj rada postavljena je teza o mogućem optimiranju prometnog sustava primjenom poznatih i novih metoda za racionalnije i učinkovitije vođenje i upravljanje prometnim procesom. U okviru problema javnoga gradskog prometa ustvrđuje se da su nedostatna stručna i znanstvena istraživanja u odnosu na ulogu i značenje javnoga prometa za život grada. U drugom poglavlju prikazuju se i razrađuju metode planiranja sustava javnoga gradskog prometa te prognostičke metode i scenariji.
|
520 |
|
|
|a U trećem poglavlju razrađuju se modeli simulacije prometa i prognostički modeli s analizom procesa prometne potražnje i objektivnim i subjektivnim čimbenicima u prometnom ponašanju. U četvrtom poglavlju obrađuju se metode optimiranja javnoga gradskoga prometnog sustava, od davanja prioriteta javnome prometu rezervacijom prometnih trakova i svjetlosnom signalizacijom, do izgradnje posebnih trasa i automatskog vođenja autobusa na vlastitom traku, tzv. dual-mode. U petom poglavlju razrađeno je optimiranje prometnih tokova i njihov utjecaj na redovitost i učinkovitost javnoga gradskog prometa. Daju se novi modeli reorganizacije prometnih tokova u javnome prometu radi optimiranja vođenja linija i model za utvrđivanje optimalnog položaja postaja javnoga prometa.
|
520 |
|
|
|a Nastavno je prikazana reorganizacija prometnih tokova na jednom križanju u Zagrebu s konkretnim brojčanim pokazateljima i utvrđenim pozitivnim učinkom na redovitost tramvajskog prometa. U zaključnom poglavlju rezimira se cijeli rad s tvrdnjom da su nedostatna stručna i znanstvena istraživanja koja se provode u području javnoga gradskog prometa i da je nužno sustavnije i intenzivnije raditi u svezi s ovom problematikom.
|
520 |
|
|
|a Summary: The Disertation "Methods of Optimizing the City Transport System" consists of six Chapters. The first, in troductory, Chapter deals with methodology and research and gives a short review of the development of City Transport Systems. The main thesis of the Disertation is the optimization of the Transport System, by applying known and established, as well as new methods, in order to make the Transport Management more rational and efficient. In concludes that there are insufficient scientific and professional research projects regarding the Menagement of City Transport Systems. The second Chapter deals with the problems of City Transport Systems planning and with various possible scenarios.
|
520 |
|
|
|a The third Chapter deals cosists of Transport Simulation Models and of Prognostic Models, together with analysis of the Process of Transport Requirements, mentioning various objective and subjective factors present in Transport. The fourth Chapter deals with Methods of Optimization of the Public Transport System. It lists the allocation of priorities of the Public Transport System: reserving the existing lanes, constructing new special Bus Lines and introducing a computerized Guidance System of Busses on their own Traffic Lanes, a so called "Dual Mode". In the fifth Chapter the Author examines the impact of the optimized Traffic Flows to the regularity and efficiency of the public Transport System.
|
520 |
|
|
|a New models of reorganizung Traffic Flows in Public Transport are brought forward, in order to optimize the Management of Traffic Lines and of determining an optimal model of allocating Stations. It concludes that there is insufficient professional and scientific research regarding the problems of Public Transport Management and it emphasizes the need of new and intensified efforts.
|
650 |
|
7 |
|a Gradski prometni sustav
|x Optimizacija
|2 nskps
|
981 |
|
|
|p CRO
|r HRB1996
|
998 |
|
|
|n DCD
|c đluo9803
|c rjkp9803
|
852 |
4 |
|
|j DCD-ZG-116/97
|
876 |
|
|
|e DCD
|a 116/1997
|
886 |
0 |
|
|2 unimarc
|b 04753iam0 2200325 450
|