Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000231108/Similar
Matična publikacija: Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja
33 (1997), 1 ; str. 63-89
Glavni autor: Kiš-Glavaš, Lelia (-)
Ostali autori: Nikolić, Branko, defektolog (-), Igrić, Ljiljana
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
eng
Predmet:

APA stil citiranja

Kiš-Glavaš, L., Nikolić, B., & Igrić, L. (1997). Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja: Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja = Teachers' attitudes toward the integration of pupils with intellectual disabilities. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, p. 3.

Chicago stil citiranja

Kiš-Glavaš, Lelia, Branko Nikolić, and Ljiljana Igrić. "Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja: Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja = Teachers' attitudes toward the integration of pupils with intellectual disabilities." 1997: 3.

MLA stil citiranja

Kiš-Glavaš, Lelia, Branko Nikolić, and Ljiljana Igrić. "Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja: Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja = Teachers' attitudes toward the integration of pupils with intellectual disabilities." 1997: 3.