Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000231108/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 33 (1997), 1 ; str. 63-89 |
Glavni autor: | Kiš-Glavaš, Lelia (-) |
Ostali autori: | Nikolić, Branko, defektolog (-), Igrić, Ljiljana |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv eng |
Predmet: |
APA stil citiranja
Kiš-Glavaš, L., Nikolić, B., & Igrić, L. (1997). Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja: Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja = Teachers' attitudes toward the integration of pupils with intellectual disabilities. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, p. 3.
Chicago stil citiranjaKiš-Glavaš, Lelia, Branko Nikolić, and Ljiljana Igrić. "Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja: Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja = Teachers' attitudes toward the integration of pupils with intellectual disabilities." 1997: 3.
MLA stil citiranjaKiš-Glavaš, Lelia, Branko Nikolić, and Ljiljana Igrić. "Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja: Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja = Teachers' attitudes toward the integration of pupils with intellectual disabilities." 1997: 3.