|
|
|
|
LEADER |
03653cam a2200433 i 4500 |
001 |
NSK01000233702 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20181214101604.0 |
008 |
990430s1996 ci a m 000 0 hrv |
035 |
|
|
|9 (HR-ZaNSK)233949
|
035 |
|
|
|9 (HR-ZaNSK)990430009
|
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)000233702
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
|
|
|a 65.012.4:663.97
|
080 |
|
|
|a 663.97:65.012.4
|
100 |
1 |
|
|a Štoković, Ariana
|
245 |
1 |
0 |
|a Strateški pristup upravljanju na putu ka tržišnom gospodarstvu :
|b (sa primjenom na hrvatsku duhansku industriju) : doktorska disertacija /
|c Ariana Štoković.
|
260 |
|
|
|a Zagreb :
|b A. Štoković,
|c 1996
|e ([s. l. :
|f s. n.])
|
300 |
|
|
|a 269 listova :
|b table, sheme, graf. prikazi ;
|c 30 cm.
|
500 |
|
|
|a Mentor: Fedor Rocco; Komisija za ocjenu: Pere Sikavica, Fedor Rocco, Ladislav Stihović, Darko Tipurić; Komisija za obranu: Pere Sikavica, Fedor Rocco, Ladislav Stihović, Darko tipurić; datum obrane: 09.06.1997.
|
502 |
|
|
|a Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 1996
|
504 |
|
|
|a Bibliografija. str. 251-260, bibliografske bilješke uz tekst
|
504 |
|
|
|a Sažetak
|
520 |
|
|
|a Sažetak: Neizvjesnost okruženja u Hrvatskoj, uz općenito prisutnu turbulentnost koja obilježava suvremeno doba, dodatno pridonosi procesu tranzicije. Budući da djelovanje na dosadašnji način, u tako izmijenjenim, složenim uvjetima, ne pridonosi uspješnosti poslovanja, neophodno je usvajanje drugačijeg pristupa oblikovanju strategija, gdje se najrealnijim smatra strateško planiranje. Doprinos tog sustava planiranja je mogućnost donošenja odluka u svijetlu potpunijeg razumijevanja situacije i procjene konkurencije, a uz podršku više dijagnostičkih metoda i koncepcija strateške analize.
|
520 |
|
|
|a Promjenjivost strateškog planiranja ispitana je na primjeru hrvatske duhanske industrije koja se nalazi u vrlo konfliktnoj situaciji, jer s jedne strane značajno doprinosi državnom budžetu i poreznim je sustavom zaštićena od međunarodne konkurencije, dok s druge strane država također zakonskim propisima restriktivno djeluje na području promocije i potrošnje cigareta. Stoga je njezina profitabilnost, iako relativno visoka, dugoročno nesigurna. Zbog složenosti okruženja za primjenom strateškog planiranja u toj djelatnosti postoji dosta izražena potreba, ali se ono također i zadovoljhavajuće koristi, pri čemu najuspješnija firma i tržišni lider potpunije od ostalih usvaja elemente strateškog planiranja.
|
520 |
|
|
|a Međutim, unatoč uspjehu tržišnog lidera koji postiže sposobnošću brze prilagodbe promjenjivom okruženju i proaktivnom inovacijskom strategijom, prijetnja multinacionalnih kompanija, koje su u svakom pogledu superiorne, te dugoročno nepovoljno makrookruženje, upućuju na potrebu diverzifikacije djelatnosti. Iz istraživanja proizlazi koncentracija da strateško planiranje, kao i drugi napredniji oblici strateškog pristupa upravljanju, u pravilu doprinose iznalaženju optimalnog rješenja u okviru djelatnosti firme, ali je njihova vrijednost i u tome što rasvjetljuju mogućnosti i ograničenja u kontekstu cjelokupnog okruženja firme.
|
650 |
|
7 |
|a Strateško planiranje
|v Disertacije
|2 nskps
|
650 |
|
7 |
|a Duhanska industrija
|z Hrvatska
|v Disertacije
|2 nskps
|
700 |
1 |
|
|a Rocco, Fedor
|4 cns
|
700 |
1 |
|
|a Sikavica, Pere
|4 oth
|
700 |
1 |
|
|a Stihović, Ladislav
|4 oth
|
700 |
1 |
|
|a Tipurić, Darko
|4 oth
|
981 |
|
|
|p CRO
|r HRB1996
|
998 |
|
|
|n DCD
|c đluo9906
|
852 |
4 |
|
|j DCD-ZG-204/98
|
876 |
|
|
|e DCD
|a 204/1998
|
886 |
0 |
|
|2 unimarc
|b 03397nam0 2200361 450
|