Utjecaj internetskih tehnologija i servisa na kvalitetu usluga pozivnih (call) centara

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000492275/Details
Glavni autor: Galian, Goran (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: U Zagrebu : G. Galian, 2003.
LEADER 01035nam a2200289 i 4500
001 NSK01000492275
003 HR-ZaNSK
008 030806s2003 ci a m 000 0 hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)493071 
035 |9 (HR-ZaNSK)430806009 
035 |a (HR-ZaNSK)000492275 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 004.738.5(043.2) 
100 1 |a Galian, Goran 
245 1 0 |a Utjecaj internetskih tehnologija i servisa na kvalitetu usluga pozivnih (call) centara :  |b magistarski rad /  |c Goran Galian. 
260 |a U Zagrebu :  |b G. Galian,  |c 2003.  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a 110 str. :  |b graf. prikazi ;  |c 30 cm. 
500 |a Na vrhu nasl. str: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Poslijediplomski studij Informatički management 
502 |a Ekon. fak., Zagreb, 2003 
504 |a Bibliografija: str. 107-108 i uz tekst 
981 |p CRO  |r HRB2003 
998 |n DCR  |c đluo0308 
852 4 |j DCR-ZG-438/03 
876 |e DCR  |a 438/2003 
886 0 |2 unimarc  |b 00831nam0 2200229 450