Pedagoško poimanje discipline u slovenskim školama na prijelazu iz 19. u 20. stoljeće

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000625820/Similar
Matična publikacija: Anali za povijest odgoja
4 (2005) ; str. 25-36
Glavni autor: Govekar-Okoliš, Monika (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:

APA stil citiranja

Govekar-Okoliš, M. (2005). Pedagoško poimanje discipline u slovenskim školama na prijelazu iz 19. u 20. stoljeće: Pedagoško poimanje discipline u slovenskim školama na prijelazu iz 19. u 20. stoljeće. Anali za povijest odgoja.

Chicago stil citiranja

Govekar-Okoliš, Monika. "Pedagoško poimanje discipline u slovenskim školama na prijelazu iz 19. u 20. stoljeće: Pedagoško poimanje discipline u slovenskim školama na prijelazu iz 19. u 20. stoljeće." 2005.

MLA stil citiranja

Govekar-Okoliš, Monika. "Pedagoško poimanje discipline u slovenskim školama na prijelazu iz 19. u 20. stoljeće: Pedagoško poimanje discipline u slovenskim školama na prijelazu iz 19. u 20. stoljeće." 2005.