Pedagoško poimanje discipline u slovenskim školama na prijelazu iz 19. u 20. stoljeće
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000625820/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Anali za povijest odgoja 4 (2005) ; str. 25-36 |
Glavni autor: | Govekar-Okoliš, Monika (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: |
APA stil citiranja
Govekar-Okoliš, M. (2005). Pedagoško poimanje discipline u slovenskim školama na prijelazu iz 19. u 20. stoljeće: Pedagoško poimanje discipline u slovenskim školama na prijelazu iz 19. u 20. stoljeće. Anali za povijest odgoja.
Chicago stil citiranjaGovekar-Okoliš, Monika. "Pedagoško poimanje discipline u slovenskim školama na prijelazu iz 19. u 20. stoljeće: Pedagoško poimanje discipline u slovenskim školama na prijelazu iz 19. u 20. stoljeće." 2005.
MLA stil citiranjaGovekar-Okoliš, Monika. "Pedagoško poimanje discipline u slovenskim školama na prijelazu iz 19. u 20. stoljeće: Pedagoško poimanje discipline u slovenskim školama na prijelazu iz 19. u 20. stoljeće." 2005.