Sukladnost marketinških strategija i taktika na hrvatskome tržištu deterdženata za pranje rublja
Cilj je rada istražiti sukladnost marketinških strategija i taktika na hrvatskome tržištu deterdženata za pranje rublja. Istraženi su stavovi i ponašanja potrošača u Hrvatskoj radi utvrđivanja faktora i važnosti utjecaja na donošenje odluke o kupnji deterdženata za pranje rublja. Istraživanje je pro...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000712705 |
---|---|
Matična publikacija: |
Ekonomski pregled 59 (2008), 7/8 ; str. 394-417 |
Glavni autor: | Ivanković, Jadranka (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
HDE |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru: