Improving public administration performance demands investment in human resources

U članku se istražuje da su investicije u ljudske resurse jedan od važnih činitelja unapređivanja djelovanja javnog sektora. U strateškim dokumentima slovenske vlade i tijekom reforme javne uprave, ljudski resursi ističu se kao jedan od glavnih činitelja poboljšanja djelovanja javne uprave. To je i...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000729131/Details
Matična publikacija: Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci
26 (2008), 1 ; str. 151-173
Glavni autor: Stare, Janez (-)
Ostali autori: Klun, Maja (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci
LEADER 02320caa a2200313 ir4500
001 NSK01000729131
003 HR-ZaNSK
005 20110816160932.0
007 ta
008 100301s2008 ci ||| ||eng
035 |9 (HR-ZaNSK)731738 
035 |a (HR-ZaNSK)000729131 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b hrv 
042 |a croatica 
080 |a 35 
100 1 |a Stare, Janez 
245 1 0 |a Improving public administration performance demands investment in human resources /  |c Janez Stare, Maja Klun. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bilješke uz tekst ; bibliografija: 30 jed 
504 |a Sažetak 
520 |a U članku se istražuje da su investicije u ljudske resurse jedan od važnih činitelja unapređivanja djelovanja javnog sektora. U strateškim dokumentima slovenske vlade i tijekom reforme javne uprave, ljudski resursi ističu se kao jedan od glavnih činitelja poboljšanja djelovanja javne uprave. To je i temelj istraživanja. Glavna hipoteza istraživanja je, da ulaganje u ljudske resurse poboljšava efikasnost i uspješnost javnog sektora. Pokazatelj ulaganja u ljudske resurse oblikovan je na temelju podataka o ukupnom broju obrazovanja uz rad po zaposlenom. Za determinaciju efikasnosti i uspješnosti odabrani su pokazatelji i ankete zadovoljstva poreznih obveznika, kao korisnika usluga porezne uprave, s radom te javne institucije. Glavnu prepreku u istraživanju predstavlja kratko vremensko razdoblje provjeravanja zadovoljstva korisnika poreznih usluga porezne uprave. Zbog toga, rezultate je moguće prezentirati s visokim statističkim rizikom. Ali rezultati nagovještavaju pozitivnu korelaciju između obrazovanja uz rad zaposlenih i pokazatelja djelovanja te zadovoljstva korisnika usluga porezne uprave s radom iste. To znači, da se rad javne uprave poboljšava s obrazovanjem uz rad zaposlenih i da poboljšano djelovanje javne uprave utječe na zadovoljstvo stranaka 
653 |a Javna uprava  |a Ljudski resursi 
700 1 |a Klun, Maja 
773 0 |t Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci  |x 1331-8004  |g 26 (2008), 1 ; str. 151-173  |w nsk.(HR-ZaNSK)000226186 
981 |b B19/08  |p CRO 
998 |a dalo100301 
998 |a radp1101  |c zvdo110816 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/zbornik-radova-efr  |y Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci