Primjena računalne tehnologije u odgoju i obrazovanju djece s posebnim potrebama
Sažetak: Društvena inkluzija određena je kao put kojim se stvaraju nastojanja kako bi svaka osoba, bez obzira na okolnosti i iskustva, dosegnula svoj puni potencijal u životu. Računalna i internetska tehnologija imaju potencijal pružanja pomoći osobama s posebnim potrebama kroz pristup mnoštvu profe...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000731572/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Život i škola 56![54] (2008), 19 ; str. 79-86 |
Glavni autor: | Livazović, Goran (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
ŽIVOT I ŠKOLA: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja |
APA stil citiranja
Livazović, G. (2008). Primjena računalne tehnologije u odgoju i obrazovanju djece s posebnim potrebama: Primjena računalne tehnologije u odgoju i obrazovanju djece s posebnim potrebama. Život i škola, p. 9.
Chicago stil citiranjaLivazović, Goran. "Primjena računalne tehnologije u odgoju i obrazovanju djece s posebnim potrebama: Primjena računalne tehnologije u odgoju i obrazovanju djece s posebnim potrebama." 2008: 9.
MLA stil citiranjaLivazović, Goran. "Primjena računalne tehnologije u odgoju i obrazovanju djece s posebnim potrebama: Primjena računalne tehnologije u odgoju i obrazovanju djece s posebnim potrebama." 2008: 9.