Odrednice uspješnosti osnovnih škola u Republici Hrvatskoj
Sažetak: Cilj ovog istraživanja bio je ispitati mogućnost objašnjenja uspješnosti;;osnovnih škola na temelju niza obilježja te utvrditi najbolje;;odrednice njihove uspješnosti. U istraživanju su sudjelovale 844;;redovne osnovne škole u Hrvatskoj. Ispitano je ukupno 94 428;;učenika četvrtog i osmog r...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000735390/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Društvena istraživanja (Zagreb) 18 (2009), 4/5(102/103) ; str. 605-624 |
Glavni autor: | Burušić, Josip (-) |
Ostali autori: | Babarović, Toni (-), Šakić Velić, Marija |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
Društvena istraživanja |
LEADER | 02749caa a2200337 ir4500 | ||
---|---|---|---|
001 | NSK01000735390 | ||
003 | HR-ZaNSK | ||
005 | 20181023132858.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 100503s2009 ci ||| ||hrv | ||
035 | |9 (HR-ZaNSK)738013 | ||
035 | |a (HR-ZaNSK)000735390 | ||
040 | |a HR-ZaNSK |b hrv |c HR-ZaNSK |e ppiak | ||
041 | 0 | |a hrv |b eng |b ger | |
042 | |a croatica | ||
080 | |a 373 |2 MRF 1998. | ||
100 | 1 | |a Burušić, Josip | |
245 | 1 | 0 | |a Odrednice uspješnosti osnovnih škola u Republici Hrvatskoj : |b rezultati empirijske provjere / |c Josip Burušić, Toni Babarović, Marija Šakić. |
300 | |b Ilustr. | ||
500 | |a Tema broja: Osnovna škola u Hrvatskoj i društvo znanja | ||
504 | |a Summary ; Zusammenfassung | ||
504 | |a Bibliografija: str. 620-622 | ||
520 | 8 | |a Sažetak: Cilj ovog istraživanja bio je ispitati mogućnost objašnjenja uspješnosti;;osnovnih škola na temelju niza obilježja te utvrditi najbolje;;odrednice njihove uspješnosti. U istraživanju su sudjelovale 844;;redovne osnovne škole u Hrvatskoj. Ispitano je ukupno 94 428;;učenika četvrtog i osmog razreda. Učenici četvrtog razreda rješavali;;su objektivne ispite znanja iz hrvatskoga jezika, matematike,;;prirode i društva, integracije nastavnih sadržaja i prvoga stranog;;jezika u redovnoj nastavi, a učenici osmog razreda ispite iz;;biologije, fizike, kemije, geografije, povijesti, integracije nastavnih;;sadržaja iz prirodoslovlja i društveno-prirodoslovne skupine;;predmeta te hrvatskoga jezika i prvoga stranog jezika u redovnoj;;nastavi. Provedene su hijerarhijske regresijske analize, u kojima;;su kriteriji bili prosječno postignuće škola u razrednoj i;;predmetnoj nastavi, a prediktori različite skupine obilježja škola;;(veličina škole, statusna obilježja, obilježja rukovođenja, obilježja;;i uvjeti programa i nastave te pokazatelji školske klime). Rezultati;;pokazuju kako se uspješnost škola na završetku razredne i;;predmetne nastave može objasniti promatranim obilježjima, što;;posebno vrijedi za razrednu nastavu. Većina obilježja koja se;;odnose na pojedina statusna obilježja škole, programa i nastave;;pridonose objašnjenju uspješnosti, pri čemu najveću prediktivnu;;snagu imaju obilježja povezana s temeljnim administrativno-statusnim;;odrednicama rada škole. | |
653 | |a Osnovno školstvo |a Obrazovanje |a Pokazatelji uspješnosti | ||
653 | 5 | |a Hrvatska | |
700 | 1 | |a Babarović, Toni | |
700 | 1 | |a Šakić Velić, Marija | |
773 | 0 | |t Društvena istraživanja (Zagreb) |x 1330-0288 |g 18 (2009), 4/5(102/103) ; str. 605-624 |w nsk.(HR-ZaNSK)000012580 | |
981 | |b B02/09 |p CRO | ||
998 | |a trio100503 |c zvdo111010 | ||
856 | 4 | 2 | |u http://hrcak.srce.hr/drustvena-istrazivanja |y Društvena istraživanja |