Razvoj suvremenog menadžmenta trgovine na malo
Sažetak: Razvoj koncentracije u trgovini na malo doveo je do daljnjih promjena u njezinoj strukturi te, u skladu s tim, i do promjena u upravljanju gospodarskim subjektima u trgovini na malo. S tim u svezi mijenja se i dosadašnja paradigma marketinga trgovine na malo, budući da sve važnijim postaje...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000735556 |
---|---|
Matična publikacija: |
Ekonomski vjesnik 22 (2009), 1 ; str. 87-92 |
Glavni autor: | Segetlija, Zdenko (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
Ekonomski vjesnik |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru: