Razvoj suvremenog menadžmenta trgovine na malo

Sažetak: Razvoj koncentracije u trgovini na malo doveo je do daljnjih promjena u njezinoj strukturi te, u skladu s tim, i do promjena u upravljanju gospodarskim subjektima u trgovini na malo. S tim u svezi mijenja se i dosadašnja paradigma marketinga trgovine na malo, budući da sve važnijim postaje...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000735556/Details
Matična publikacija: Ekonomski vjesnik
22 (2009), 1 ; str. 87-92
Glavni autor: Segetlija, Zdenko (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Ekonomski vjesnik
LEADER 01808caa a2200289 ir4500
001 NSK01000735556
003 HR-ZaNSK
005 20111025143140.0
007 ta
008 100504s2009 ci ||| ||hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)738179 
035 |a (HR-ZaNSK)000735556 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
080 |a 339 
100 1 |a Segetlija, Zdenko 
245 1 0 |a Razvoj suvremenog menadžmenta trgovine na malo /  |c Zdenko Segetlija. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija: 10 jed 
504 |a Summary 
520 8 |a Sažetak: Razvoj koncentracije u trgovini na malo doveo je do daljnjih promjena u njezinoj strukturi te, u skladu s tim, i do promjena u upravljanju gospodarskim subjektima u trgovini na malo. S tim u svezi mijenja se i dosadašnja paradigma marketinga trgovine na malo, budući da sve važnijim postaje oblikovanje asortimana temeljem programa category managementa i drugih oblika vertikalnoga marketinga. S druge pak strane, osim poznavanja zakonitosti razvoja novih oblika poslovnih jedinica, novih tehnologija i ljudskih potencijala, u novim okolnostima sve više do izražaja dolaze poznavanja načina povezivanja s kupcima u trgovini na malo. Dakako, to je u skladu s najnovijom fazom u razvoju marketinga, temeljem orijentacije na kupce i procese. Takav pristup u izravnoj je funkciji stvaranja pretpostavki za postizanje efikasnijeg i efektivnijeg gospodarskog rasta i razvoja u sektoru trgovine na malo 
653 |a Trgovina na malo  |a Menadžment 
773 0 |t Ekonomski vjesnik  |x 0353-359X  |g 22 (2009), 1 ; str. 87-92  |w nsk.(HR-ZaNSK)000014016 
981 |b B03/09  |p CRO 
998 |a ivao100504  |c zvdo111025 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/ekonomskivjesnik  |y Ekonomski vjesnik