Kako roditelji i odgojitelji procjenjuju emocionalni razvitak i ponašanje djece predškolske dobi
Sažetak: Cilj je bio istražiti usklađenost u procjeni problema u ponašanju i/ili emocionalnih problema djece predškolske dobi između roditelja i odgojitelja. Ujednačenost procjene između roditelja i odgojitelja od velike je važnosti ne samo prilikom detekcije problema već i kod odgovarajuće procjene...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000737593 |
---|---|
Matična publikacija: |
Odgojne znanosti 9 (2007), 1(13) ; str. 49-73 |
Glavni autor: | Mikas, Davor (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
Odgojne znanosti |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru: